תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 חוטף: "העם מתעב אותך"

אחרי שיצא למתקפה נגדו ונגד ערוץ 14, פאנליסט 'הפטריוטים' נועם פתחי תוקף בחזרה את כתב חדשות 13 אביעד גליקמן: "העם מתעב אותך על מה אתה מדבר"
תום נחום |  4
חדשות 13 (צילום מסך חדשות 13)
בסוף השבוע נפתחה זירת קרב נוספת בטוויטר (X.COM), כאשר לאחר שהאלוף במילואים נעם תיבון הודה לאחר הפעימה הראשונה לשחרור החטופים לבני גנץ, גדי אייזנקוט ואריה דרעי, והשמיט במכוון מרשימת התודות שלו את ראש הממשלה בנימין נתניהו, כאשר פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14נועם פתחי, תקף בחריפות את תיבון. כאשר כעת, מי שהגיב לסערה בצורה פרובוקטיבית למדי, הוא כתב חדשות 12אילן לוקאץ', כאשר פרט לו, גם כתב חדשות 13, אביעד גליקמן, תקף, וחטף בחזרה מפתחי.

פתחי כתב כך בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "נועם תיבון כמו ילדה קטנה אומר תודה לגנץ, אייזנקוט ודרעי מסרב להגיד תודה גם לנתניהו על היום הזה. עוד חי בסרט מסונוור אולפנים שעשוי מהחומר של לשעברים זחוחים. אז נעשה סדר: בראש הקבינט עומד מי שקובע בסוף וגם אחראי להשלכות על כל עיסקת חטופים. בטוב. לא רק ברע. תגיד תודה ושב בשקט. הבנתי, נתניהו אחראי לכל מה שהוסתר ממנו ערב לפני עד "אל תדאג חמאס מורתע" - אבל לא אחראי על מה שהוא עוסק בו באופן ישיר מאז המחדל של אנחנו יודעים כבר מי... הגיוני".כתב חדשות 13, אביעד גליקמן, הגיב לסערה וכתב כך: "הקמפיין של מכונת הרעל והביוב הביביסטית נגד גיבור ישראל, נועם תיבון, ממשיך ביתר שאת. במקום שיגידו לו תודה כל רגע ביממה על מה שעשה, ברגי מכונת הרעל ממשיכים להפיץ נגדו רעל, שנאה ופייק. אין תהום ותחתית שהם לא יירדו אליה. אני מתבייש שאותם אנשים הם חלק מהעם שלי", בעוד פתחי ענה: "גליקמן העם מתעב אותך על מה אתה מדבר".
כזכור, גם כתב חדשות 12, אילן לוקאץ', הגיב בצורה פרובוקטיבית במיוחד לדבריו של פתחי וכתב כך בציוץ שהעלה: "ספיישל בשביל פתחי: תודה ביבי! 1,400 תודות!". פתחי הגיב: ""אנחנו הצבא אנחנו המודיעין, אנחנו 8200, מי אתם בלעדינו, מי אתם בלי שיחות הטלפון הביטחוניות שלנו בשישי בלילה?" אוכל אותך שהוא לא חלק מהמחדל. שהוא לא קרוב למחדל גולדה. אבל ציוץ מבריק, לבד ניסחת?", בעוד לוקאץ' ענה: "לפעמים אני שואל את עצמי אם אתה באמת חושב שחברי ועדת החקירה הממלכתית יהיו מפגרים על מלא".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כאילו כלום לא השתנה...
    אחד שמבין 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת!! אפשר יותר מכבד??!!! זה אחר כך מקרין לאנשים בחוץ
    סגור
  • 3.
    על תיבון אני עצובה ואת גליקמן ולוקאץ' אני באמת מתעבת. (ל"ת)
    נירית 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    ......
    שירה 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא סתם אני אומרת שהם בחיים לא ישתנו וכל הזמן עוד יאשימו אותנו שאנחנו אלה שבגדנו במדינה ולא הם שאם לא הם כל זה בכלל לא היה מתחיל ועכשיו חלקם מגנים עלינו בצבא אבל ברגעשה שהמלחמה תיגמר הם שוב יחזרו להפגנות שלהם ולקבל על זה עוד כסף ולהמשיך להצדיק מחבלים
    סגור
  • 1.
    אבל תיבון צודק
    קלע ישי 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ביבי עשה לנו את הבלאגן, התעלם מדוחות המודיעין, לא לקח אחריות על שום דבר, עיכב את הכניסה לעזה, עיכב את המו"מ על שחרור החטופים ועכשיו רוצה קרדיט על השחרור?
    סגור