טלוויזיה

הונאת הענק של סינוואר: המו"מ המזויף בחודשים שלפני המתקפה

נחשף: תרגיל ההונאה הגדול של יחיא סנוואר על לשכת רה"מ שהחל חודשים ספורים לפני מתקפת הפתע ב-7 באוקטובר. יו"ר ש"ס אריה דרעי חשף: "ניהלו משא ומתן בשביל הקדושים אורון שאול והדר גולדין ועוד שני האזרחים שנמצאים שם"
מערכת ice |  3
יחיא סינוואר (צילום shutterstock)
כתב כאן 11, מיכאל שמש, פרסם הערב (חמישי) את תרגיל ההונאה הענק של יחיא סינוואר על לשכת רה"מ. לאור ריאיון שביצע יו"ר ש"ס אריה דרעי ברדיו 'קול חי' לאבי מימרן, חשף דרעי כי חודשים ספורים לפני אירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר, התנהל משא ומתן חשאי בין רה"מ נתניהו ליחיא סינוואר בנוגע לשחרור החטופים הדר גולדין, אורון שאול, שאול אסייד ואברה מנגיסטו.
בריאיון, סיפר אריה דרעי כי תמורת שחרור החטופים, היו צפויים להשתחרר רוצחים עם דם על הידיים. כך בריאיון ל'קול חי' אמר דרעי: "היינו מוכנים לפני כמה חודשים עם אותו סינוואר, ניהלו משא ומתן בשביל הקדושים אורון שאול והדר גולדין ועוד שני האזרחים שנמצאים שם. אני לא רוצה לחזור לך על המספר ועל איזה סוג של רוצחים היינו מוכנים לשחרר".
מלבד כל אלו, נחשפו הערב בחדשות כאן 11 פרטים נוספים על תרגיל ההונאה הגדול של יחיא סינוואר על לשכת רה"מ. אותן שיחות משא ומתן חשאיות, נוהלו על ידי שב״כ נוהלו בציר מיוחד והן החלו כבר לקראת סוף השנה שעברה בממשלה הקודמת ונמשכו בממשלת נתניהו לאורך החודשים האחרונים. עוד נמסר, כי נושא השבויים והנעדרים מאוגד במערכת הביטחון ולצד זאת מלווה על ידי לשכת רה"מ ועל ידי המזכיר הצבאי, אבי יגיל, אשר קרוב לרה"מ נתניהו.
גורמים במערכת הביטחון טוענים כי תרגיל ההונאה של סינוואר נולד במטרה "להרדים" את לשכת רה״מ אשר אחראית על הנושא מקרוב, כאשר במקביל נערכת מתקפת חדירת מחבלי חמאס ב- 7 באוקטובר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סינואר כלב (ל"ת)
    מאיר 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • עזה
    מלר פנינה 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סינוואר כלב ואנחנו ישנים בעמידה, הממשלה עסוקה בלעשוק את הקופה והצבא עסוק במשכורות הבכירים בלתי נתפס כל כך הרבה התראות אין סליחה על זה שכבשו רמסו רצחו וחטפו כל כך הרבה אזרחים חיילים זקנים בשנת 2023 הצבא החזק בעולם, הביאו הרבה קלטות מאירן וראש ממשלה עם אגו בשמייםוהנאות וחופשות לא אשם
    סגור
  • 1.
    איזה טרלול מטופש המשא ומתן הזה מתנהל ברצף כבר שנים!
    מספיק ודי 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכבר שנים הוא מעלה חרס. איזו הונאה ואיזה נעליים.
    סגור