טלוויזיה

רשת 13 חושפת את המתחרה ל"המרוץ למיליון". צפו בהצצה

רשת 13 חושפת היום פרומו ראשון לתוכנית הריאליטי המתחרה שלה ל"המרוץ למיליון". אז מה ההבדל בין השתיים? ובכן - דולר אחד בלבד. אלו כל הפרטים
מערכת ice | 
פקין אקספרס (צילום רשת 13)
אחרי שכבר הספיקה להסתבך בתביעה מטעם משתתפים שביטלה את השתתפותם, רשת 13 חושפת היום לראשונה את ההצצה לתוכנית הריאליטי שלה שתתחרה ב"המרוץ למיליון", שעברה לקשת 12.
התוכנית החדשה תושק בקרוב וינחה אותה השחקן עוז זהבי. מההפקה נמסר כי לתוכנית יקראו באופן רשמי: "פקין אקספרס – מסלול הדרקון", הריאליטי הקשוח בעולם. בתוכנית יתמודדו תשעה זוגות במסע קשוח, ובמהלכו הם יעברו בין מספר מדינות, יחצו מעל 5,000 ק"מ ולאורך הדרך יבצעו משימות קשות, ללא עזרה במציאת מקומות לינה, מזון ותחבורה. אם זה לא מספיק – הם ידרשו לעשות את כל זה עם דולר אחד בלבד. הזוג הראשון שיחצה את קו הסיום יזכה בפרס של מיליון שקל.
כפי שציינו, לפני מספר חודשים הפקת התוכנית כבר הייתה צריכה להתמודד עם בעיות משפטיות. זוג משתתפים שהיו אמורים לטוס לצילומי התוכנית קיבלו הודעה לכאורה רק יממה לפני הטיסה ובה רשת הודיעו להם שהם לא מעוניינים בהשתתפותם. לאור המקרה, הזוג הגיש תביעה דרך עורך דין. בעזרתו הם טוענים כי ההסכם מולם הופר והם דורשים פיצוי של חצי מיליון שקל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה