טלוויזיה

דרמת ענק ברוקדים עם כוכבים: מי ייאלץ לפרוש מהגמר?

ימים ספורים לפני הגמר, אחד הרקדנים שהצליח להעפיל לשלישייה הפותחת, מוצא את עצמו מחוץ לרחבה. מי יהיה הרקדן שיחליף אותו?
שירה יום טוב |  1
רוקדים עם כוכבים הגמר (צילום שי פרנקו)
גמר רוקדים עם כוכבים מתקרב בצעדי ענק וצפוי להתקיים בשידור חי מנווה אילן כבר ברביעי הקרוב. אלא שמאחורי הקלעים מתחוללת דרמה לא קטנה כשפציעה של אחד הרקדנים איצה אותו לפרוש מהרחבה רגע לפני הגמר, אחרי שעבר יחד עם בת זוגו הכוכבת את הדרך הארוכה עד לשלבי הסיום.
הרקדם ארטיום שהעפיל לגמר גם בעונה שעברה יחד עם מעיין אדם, מוביל בעונה הוכחית את הקומיקאית והשחקנית עדי חבשוש, ומתחילת העונה השניים סומנו כזוג חזק ומבטיח ואכן הגיעו יחד לשלבים המתקדמים.
לילה לפני שלב חצי הגמר נפצע ארטיום והוחלף על ידי מתנאל קונבסקי, הרקדן שהתמודד יחד עם אלה לי להב והודח איתה לפני כשבועיים. כעת מטעם הפקת התוכנית מעדכנים בנוגע למצבו של ארטיום לקראת הגמר, ומוסרים כי ייאלץ לוותר על ההשתתפות הפרונטאלית בשל הפציעה שמתמודד איתה.
מטעם קשת 12 נמסר, "ארטיום ליאסקובסקי, הרקדן של עדי חבשוש, נפצע בשבוע שעבר במהלך החזרות ומאז הצוות הרפואי שמטפל בו עושה כל שביכולתו על מנת להחזירו לשגרת האימונים. עם זאת, לאחר טיפול ובדיקה, קבעו כעת הרופאים כי מצבו הרפואי אינו מאפשר לו לחזור לרקוד בתקופה הקרובה.
"בהתאם ארטיום לא ירקוד בגמר שייערך ברביעי הקרוב ומתנאל קונבסקי (הרקדן של אלה לי) שהחליף את ארטיום בחצי הגמר הוקפץ להחליף אותו גם בגמר. ארטיום ימשיך לשמש כמורה וככריאוגרף של עדי בחזרות ויעבוד עם השניים בסטודיו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני אוהב מזין אותי בפה אני צריך אקטיבי באזור חולון עם
    יוסי 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אוהב מזין אותי בפה אני צריך אקטיבי באזור חולון עם רכב או ממקום אתם היה קשר יומי 0502335383
    סגור