טלוויזיה

יוגב מלכה בהודעה מפתיעה: יחזור לרחבה למרות ההדחה?

רגע אחרי ההדחה המפתיעה שהשאירה אותו מחוץ לחצי גמר רוקדים עם כוכבים, יוגב מלכה מפתיע בהודעת קאמבק 
שירה יום טוב | 
יוגב מלכה וג'וליה שחר (צילום שי פרנקו)
באיחור מפתיע של כמה ימים, יוגב מלכה, המודח הטרי והלא צפוי של רוקדים עם כוכבים שהודח רגע לפני חצי הגמר, יוצא היום (שלישי) בפוסט סיכום לתקופת הצילומים והשידורים של רוקדים עם כוכבים, ומפתיע ברמיזה על קאמבק לרחבה.
למרות תיעודי חופש ובילויים מחוץ לסטודיו בו העביר את רוב השעות בתקופת ההתמודדות בתוכנית, מלכה הפתיע את העוקבים שלו בסקר סטורי בו נתן אפשרויות הימור בדרך לאן הוא, כשבין היתר ניתנה האפשרות: "חזרות לרוקדים עם כוכבים", מה שנראה כמו בדיחה. אך מאוחר יותר פרסם את פוסט הסיכום בו זרק רמיזה לגבי הופעה שלו על הרחבה כבר מחר בערב בחצי הגמר.
"איך אפשר לסכם בכלל תקופה כזאת מטורפת?" פתח מלכה את פוסט הסיכום שלו, "הגענו לא כהבטחה מיוחדת אל מול נבחרת של 18 זוגות מטורפים! ואחרי הפרק הראשון שראינו את הרמה המטורפת של כולם הבנו שאנחנו צריכים לעבוד פי 2 יותר קשה על מנת להתברג גבוה, וככה עשינו.
"מהבוקר עד הלילה כל עיסוקינו היה אך ורק בפרוייקט הזה. ולאט לאט הצלחנו להגיע למקומות הראשונים, הודחנו, חזרנו, וכבר היינו כל כך קרובים להגיע לגמר.. אבל לצערנו זה לא הספיק. זה היה מבאס ברמות אבל זאת הייתה חוויה מדהימה מלאה בדברים טובים ומודים על הזכות לקחת חלק בפרוייקט המדהים הזה!"
מלכה סיים את הפוסט והודיע, "ותתכוננו להפתעה קטנה מחר בפרק..לא תיפטרו מאיתנו כל כך מהר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה