טלוויזיה

יוגב מלכה חושף: "החברים מהנינג'ה צחקו, מה לי ולריקוד"

רגע לפני שלב הדו קרב המותח שישודר הערב בשידור חי מנווה אילן, יוגב מלכה התייחס לתגובה של חבריו לתחום הנינג'ה להשתתפותו ברוקדים עם כוכבים
מערכת ice | 
יוגב מלכה (צילום אינסטגרם yogevmalka@)
הנינג'ה שמככב בימים אלה בתוכנית רוקדים עם כוכבים נמצא בהכנות לשידור החי שיערך הערב בקשת 12 מאולפן נווה אילן ויכלול ספיישל דו קרבים מותח. בזמן הזה פתח המתמודד יוגב מלכה תיבת שאלות לעוקבים שלו ושיתף אותם בתגובה של חבריו לתחום המקורי שממנו הגיע - אתגרי הנינג'ה.
נזכיר כי מלכה פרץ לחיינו בעונה הרביעית של נינג'ה ישראל כשהגיע בתור מתמודד של מוכר כחלק מהברנז'ה של הנינג'ה, אך מהר מאוד הפך למתמודד בולט ולאיום על יובל שמלא שבסוף קטן את תואר הנינג'ה הישראלי הראשון באותה עונה, בזמן שמלכה הצליח לסיים מידוריאמה אך לוותר על התואר לטובת שמלא שהציג תוצאה טובה יותר. בכך הפך מלכה לסגנו. בעונה החמישית לאחר פרישתו של שמלא, מלכה הגיע לתואר הנכסף וההפך לנינג'ה הישראלי הראשון.
בימים אלה הוא מתמודד ברוקדים עם כוכבים ומתקרב עם הנבחרת המצומצמת שעוד נשארה בשורת התחרות, למעמד הגמר. זה קורה אחרי עונה שכללה הדחה דרמטית וחזרה לתחרות דרך גלגל ההצלה, ובסך הכל מתחילת העונה הוא כבר סומן כמתמודד בולט. זאת לצד עובדה מעניינת נוספת שבינו ובין הרקדנית שאיתו, ג'וליה שחר הספיק להירקם קשר זוגי בסטודיו החזרות.
ההבדל והפערים בין תחום הנינג'ה הקשוח לתחום הריקודים הסלוניים עורר לא מעט תהיות. הבוקר נשאל מלכה איך הגיבו החברים מהנינג'ה לליהוק המפתיע לרוקדים עם כוכבים.
הנינג'ה ענה, "לא יודע אם האמינו שאגיע כזה רחוק. בהחלה קצת צחקו כי מה לי ולריקוד אבל האמינו שאגיע רחוק כי יודעים כמה אני תחרותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה