טלוויזיה

יוגב מלכה ניצל מהדחה: "כנגד כל הסיכויים"

בפרק ההזדמנות האחרונה של רוקדים עם כוכבים ששודר אתמול הצליח יוגב מלכה להשיג את הכרטיס האחרון, כך הגיב הנינג'ה הישראלי להישג
מערכת ice |  1
יוגב מלכה (צילום אינסטגרם yogevmalka@)
היה צפוי או דווקא מותח? אמש התקיים החלק השני של שלב ההזדמנות האחרונה למודחי רוקדים עם כוכבים. זוגות הרקדנים והכוכבים שהודחו עד כה בתוכנית פוצלו לשתי קבוצות, כאשר כל קבוצה התחרתה בנפרד על כרטיס אחרון לשלב השידורים החיים.
בשלב הראשון ששודר ביום ראשון האחרון, היתה זו דנה גרוצקי שהביאה ביצוע מרשים לואלס וינאי ושריינה לעצמה מקום בנבחרת המאוחדת. אמש שודר חלק ההזדמנות האחרונה השני ובו קיבל את הכרטיס האחרון בהחלט הנינג'ה הישראלי השני יוגב מלכה, שיחד עם הרקדנית או שמא בת הזוג שלו, ג'וליה שחר, יצטרף גם הוא לנבחרת המאוחד.
מלכה הודה לקהל באמצעות האינסטגרם ושיתף בתחושות אחרי החזרה לתחרות, "וואו! כמה כיף ל-ח-ז-ו-ר!!!" כתב הנינג'ה, "לפני שאני מרחיב חשוב לי להגיד שכמות האהבה, האמונה בנו, ההודעות והחיבוק שקיבלנו מהקהל בבית מאז שהודחנו זה פשוט מטורף ונתן לנו את הכח להמשיך לעבוד. קשה להבין מהמסך בבית כמה אנחנו רוצים את זה וכמה קשה אנחנו עובדים כדי להגיע לרמה הכי גבוהה שאפשר כנגד כל הסיכויים מול מתחרים מטורפים. ולמרות זאת, הודחנו".
"אבל צריך לזכור שמכל נפילה בחיים אפשר לצמוח והיום הראינו יחד שאפשר לקום מזה ואנחנו כאן עכשיו כדי להוכיח ששנינו עשויים מחומר של גמר! זה שהודחנו לא אומר שום דבר. באנו להילחם עד הסוף! ועכשיו אנחנו צריכים אתכם הקהל בבית איתנו יותר מתמיד.
אז יאאלה אנחנו חוזרים לסטודיו לקרוע את התחת ! ולא מאמין שאני כותב את זה אבל ניפגש בלייבים".
שלב השידורים החיים יתחיל ביום שני הקרוב יחד עם שאר חברי הנבחרת שצלחו את שלבי ההדחה עד כה. כעת יעברו ימי השידור לשני וחמישי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יוגב מלכה
    רחל 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לו. הגיע לו אחרי מאמצים ורצון מצליחים. הלוואי שיקבל את המקום הראשון בסוף
    סגור