תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 מותקף בקללות: "יא שמאלני שרמ**ה, חרטטן"

כתב המשפט של חדשות 12, גיא פלג, חשף את הקללות שספג בפייסבוק מחשבון בשם 'ראובן רפאלוב': "צריך לשלוח אותך לעזה יא שמאלני שרמוטה. תקבל שם בתחת מערבים כמו שאתה רגיל ואוהב. יא זרע עמלק. שרמוטה של ערבים. וואלה אין עיתונאי יותר חרטטן ממך, מעניין למה שאתה תמיד בצד של הפרקליטות"
תום נחום |  5
גיא פלג (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
כתב המשפט של חדשות 12, גיא פלג, חושף בפייסבוק הודעות נאצה קשות שספג מצד משתמש פייסבוק בשם 'ראובן רפאלוב', ששלח בהודעות פרטיות לפלג קללות איומות ותקף אותו על רקע עבודתו ככתב בחדשות 12.
פלג כתב: "חשוב לי להכיר לכם את ראובן רפאלוב. תתרשמו!", וצירף צילום מסך ובו ההודעות הקשות שקיבל ואנו מתנצלים מראש על השפה הקשה: "אתה צריך לשלוח אותך לעזה יא שמאלני שרמוטה. תקבל שם בתחת מערבים כמו שאתה רגיל ואוהב. יא זרע עמלק. ערב רב שרמוטה. שרמוטה של ערבים. וואלה אין עיתונאי יותר חרטטן ממך, מעניין למה שאתה תמיד בצד של הפרקליטות".

הקללות שספג גיא פלג (צילום מסך מתוך הפייסבוק של גיא פלג)
כל זאת אחרי שרק בשבוע שעבר הכתב לענייני משפט של חדשות 12, גיא פלג החליט לתבוע בסכום של 300,000 שקלים אנשים שכתבו פוסטים מכוערים נגדו. הרקע החל כבר לפני ארבע שנים כאשר בפעם הראשונה יאיר נתניהו, כינה את פלג בשם הגנאי "דמבו", מונח שהשתרש והפך לכינוי מכוער וקבוע נגד פלג כרמיזה לאוזניו לכאורה. העיתונאי שלח ביום שלישי כאמור צמד מכתבי תביעה בגין לשון הרע ודיבה לבית המשפט השלום, כנגד הכותבים.

אחת הנתבעות היא עובדת באוניברסיטה העברית שהחליטה לשתף בפייסבוק תמונת העיתונאי עם אוזניים ואף של חזיר, כאשר נכתב: "עבד נרצע זבל היית ותישאר ביסמוט אתמול הכניס אותך חזרה לכוס אמא שלך, אשכנזי זבל". אדם נוסף נתבע לאחר שכתב על פלג ברשתות החברתיות: "אוזני חמור, אפס מצחין" .
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    גיא פלד מגעיל כתב השמאל רדוד ילד כאפות היה
    ר 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלוחה של השמאל בערוץ השמאל
    סגור
  • 4.
    איילה חסון האלופה עם מגל (ל"ת)
    בן 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מפלג
    פלג מפלג 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא חושב שהוא בכלל מכחיש שסמלאני מלא מלא. הבעיה.שבכספי הציבור.מקבלי שם משכורות עתק.לא מיצרים כלום. לא מביאים מגוון דעות. עושים שטיפת מוח שנים.על חשבוננו. פשוט גניבה. לפיד נסע לחול בלי אישורים.נגד החוק .לנופש.כסף על חשבון הארון. רימה שיקר. היכן פפפלג/ניתן העעערוץ.אל תצפו לתחקיר הוגן.הההכל מכור.
    סגור
  • 2.
    ברקו ושפתיים
    אא 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ראו תוכנית שכלך כולה שנאה וחמורות של שתפתיים ושחקן של עזה , כמה שנאת יהודים מתיזים שני הליצנים הללו
    סגור
  • 1.
    פלג
    אא 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בכל נכון הוא מתיז שנאת יהודים
    סגור