טלוויזיה

דני קושמרו בביקורת מפתיעה: "איזה מין בן אדם אתה?"

מחר בערב תעלה לראשונה התוכנית החדשה של קשת 12 לרגל חגיגות ה-30 שלה. המרואיין הראשון של ארז טל יהיה דני קושמרו שידבר לראשונה על התגובה שלו לאחד הנאומים של השר אמסלם בכנסת
מערכת ice |  5
דני קושמרו (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
מחר לאחר אולפן שישי תעלה לראשונה תוכנית האירוח המיוחדת של קשת 12 לרגל חגיגות 30 השנה שלה. תוכנית האירוח תעלה בהנחייתו של ארז טל, ובכל פעם יתראיינו בה אנשי תקשורת שונים שלקחו חלק בפעילות של קשת במהלך העשורים האחרונים.
האורח הראשון של התוכנית יהיה מגיש חדשות 12 הוותיק, דני קושמרו, שבאופן נדיר יתראיין ולא יראיין. בהצצה לריאיון של מחר ארז טל מפגיש את קושמרו עם התגובה שלו לאמירות של דודי אמסלם בכנסת על הפצוע מהמכתזית בהפגנות. 
תחילה טל שאל: "אני חייב לשאול, מה קרה לך בזמן האחרון? קפץ לך הפיוז". לכך קושמרו עונה: "לצערי התרגלנו שיש פה שפה לא נעימה כלפי אוכלוסיות... אבל כששר בממשלת ישראל מעל דוכן הכנסת קורא לישראלי פצוע 'צפונבון שקיבל שריטה בעין'... זה לא עניין של ימין ושמאל, זה שר בממשלת ישראל צוחק על פציעה של ישראלי אחר. זה חירפן אותי באמת... אתה ככה מגחך על הדבר הזה? איזה מין בן אדם אתה לדבר ככה על בן אדם אחר?".
 

מהצצה זו אין ספק כי ייתכן ולקושמרו יהיו עוד הצצות מעניינות אל מאחורי הקלעים של מובילת הרייטינג בטלוויזיה הישראלית. בין האורחים הנוספים שיתארחו אצל טל: גיא פינס, אסי עזר, אילנה דיין, שני כהן, איל קיציס ועוד.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הוא מתכוון לראיין גם מישהו מהמחנה הנגדי...?!
    מני 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שכולם מאנשי שלומם... ממש דוגמה לריבוי דיעות, ליברליות ופלורליזם הם שומעים ומשמיעים רק את עצמם ואת דעתם, מבלי לתת במה גם לדעה אחרת. ואחרי זה עוד יטיפו לערוץ 14...
    סגור
  • 3.
    קושמרו
    גידי 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מלך
    סגור
  • 2.
    ארי שמאי צודק -לשחרר את יגאל עמיר
    בעד צדק 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המסכן יושב בתנאים קשים בכלא כבר 28 שנה - יגאל עמיר לחופשי !
    סגור
  • 1.
    קושמרו מנהל ביד רמה את מועדון ההסתה וההשחרה של הימין (ל"ת)
    קושמרו מוביל ההסתה 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דני
    סלבי 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא הצליח עובד
    סגור