טלוויזיה

כתב חדשות 12 שהותקף בהפגנה תוקף בשידור חי: "מצער מאוד"

הכתב גלעד שלמור סיפר על ההתקפה שלו בהפגנה תומכי הרפורמה שלא תועדה: "בדרכנו החוצה היו את הדברים שלצערי אנחנו רגילים לספוג בהפגנות האלה, הרבה אנשים שמתקרבים וסוגרים עלינו, זמבורות באוזניים ולמרבה הצער גם יריקות, אבל בסופו של דבר גם אני, גם הצלם וגם המקליט יצאנו מזה בשלום, הכל בסדר"
מערכת ice |  1
החדשות 12 (צילום מסך החדשות 12)
קרה או לא קרה? עצרת הענק בתל אביב מתקיימת הערב (ראשון) כאשר עשרות אלפים מתאספים בצומת קפלן בת"א, בעקבות פקקי הענק העצרת תתחיל בשעה 19:00, אבל בינתיים כבר נרשם אירוע מכוער אחד. לטענת חדשות 12, הכתב גלעד שלמור שמסקר את ההפגנה הותקף על ידי המוחים מימין. הערוץ כתב זאת בכתובית בזמן האולפן שמסקר את המחאה. יש לציין שלמרות הטענה, תיעוד אין לפי שעה.
גלעד שלמור סיפר בשידור: ״אני אנצל את הבמה רגע לפנות למשפחה שבבית ולומר שהכל בסדר, היו כמה רגעים לא נעימים אבל בסופו של דבר אני, הצלם והמקליט יצאנו מהאירוע הזה בשלום. נעמדנו כדרכנו בלב האירועים במרכז האירועים ובשלב מסוים מה שקרה זה שהגיעה קבוצה גדולה מאוד של אנשים שסגרה עלינו במטרה לא לאפשר לנו לשדר, בהתחלה ניסינו להתמודד עם זה ולעשות את עבודתנו כמו שצריך, אבל ההמון הפך להיות גדול יותר ויותר מרגע לרגע ובשלב מסוים השוטרים שהיו באזור קלטו את הסיטואציה ופשוט חילצו אותנו החוצה בכוח הזרוע".
עוד טען: "בדרכנו החוצה היו את הדברים שלצערי אנחנו רגילים לספוג בהפגנות האלה, הרבה אנשים שמתקרבים וסוגרים עלינו, זמבורות באוזניים ולמרבה הצער גם יריקות, אבל בסופו של דבר גם אני, גם הצלם וגם המקליט יצאנו מזה בשלום, הכל בסדר, אבל עם צער גדול על זה שבאנו לפה כדי לעשות עבודה מסוג מאוד מסוים, לדווח באופן ישיר ואמין על האירועים ולא הצלחנו לעשות את זה וזה בהחלט מצער״.
אלפים החלו להתאסף בצומת קפלן בת"א לקראת עצרת הענק של הימין לתמיכה ברפורמה המשפטית. עשרות אלפים עושים את דרכם מכל רחבי הארץ. עומסי תנועה כבדים נרשמים בכל אזור תל אביב והמרכז בעקבות האלפים שעושים את דרכם לעצרת הענק. בעקבות פקקי הענק בכל אזור המרכז העצרת תתחיל בשעה 19:00.
 
כזכור, במחאה של מתנגדי הרפורמה הותקפו לא פעם כתבי ערוץ 14 ולעיני המצלמה בשידור חי. עתי שלו עמד במרכז ההתקפות האלימות כאשר עשה זאת פעמיים ממקום הדיווח על המחאה, ברציף תחנת רכבת בתל אביב וגם ברחוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבים
    יושר 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם למדו ממפגיני השמאל
    סגור