טלוויזיה

הארי ומייגן נחשפים: מה גורם להפסדי המיליונים של הזוג?

הזוג המלכותי לשעבר נמצא בשבועות האחרונים במערבולת, כשעסקאות הענק שלהם מתבטלות והם לא מצליחים לעמוז בחוזי התוכן שחתמו. ובינתיים, מומחי בית המלוכה חוגגים על ההזדמנות להשמיע את דעתם: למה כל כך קשה מחוץ לארמון?
מערכת ice | 
הנסיך הארי ומייגן (צילום אינסטגרם)
מייגן מרקל והנסיך הארי מעסיקים את הכותרות בשבועות האחרונים אחרי שהתגלו מספר בעיות בינם לבין גופי הפקה עמם חתמו חוזי מיליונים ליצירת תוכן. כעת הם נמצאים במצב בו הם מגלים שאין להם יכולת להמשיך להחזיק תחת השם שלהם תעשייה כמו שחשבו, ומצד שני הכרטיס החוצה נבית המלוכה היה לכיוון אחד.
מומחים שונים לבית המלוכה פורשים בימים האחרונים את משנתם על הזוג שהולך ונראה כי יצא קירח מכאן ומכאן. המומחית המלכותית והסופרת טסה דנלופ, טוענת בפני מגזין Mirror שהצמד "מגלה במחירים שונים, שמשפחת המלוכה לא עוברת טוב" בעקבות החלטתם להתגורר במדינה.
ההערות של טסה מגיעות כשהדוכס והדוכסית מסאסקס ממשיכים לחפש את הצעד הבא שלהם בעקבות ביטול עסקת Spotify שלהם. ההערכה היא שהארי עשוי לצאת לבד עם הרפתקת הטלוויזיה שלו לאפריקה, בעוד מייגן תמשיך לעסוק  במותגי אופנה יוקרתיים.
זה ידוע שאמריקאים כבר מזמן מעריצים של משפחת המלוכה. טסה מודה שהיה חשש ראשוני ש"הביקורת המעוררת של הארי ומגייאן על המוסד המכובד" עלולה הייתה לגרום לפופולריות לדעוך. אבל היא מתעקשת שגילויי החיוביות מביקורו של הנשיא ביידן מראים שזה בהחלט לא המקרה.
עוד טענה טסה: "מוקף בפאר וטקס, הביקור היה תזכורת לכך שהמאפיינים של בני המלוכה הם מה שמייחד אותו. והיעדר המאפיינים האלה הוא מה שחסר כל כך לדוכס והדוכסית מסאסקס".
היא המשיכה: "אחרי הכל, לא משנה כמה גדול הסלבריטאי שלך (וכן, למרות מה שאומרים בוסי Spotify הממורמרים, הזוג הוא עדיין חדשות גדולות), באמריקה תמיד יהיה מישהו עשיר ומפורסם יותר. שם, תהילה היא דבר שבשגרה. לא כך הקסם והמסתורין שמגיעים עם המלוכה. כמו שהסאסקס מגלים במחיר שלהם, משפחת המלוכה לא עובדת טוב (אדוארד השמיני שהתפטר גילה זאת בסוף שנות ה-30).
"כדי לשגשג באמת נדרשים יותר מתארים וכסף. הארי, חף מעיטורים לא יכול להתחרות בוויליאם במדי צבא כבוד מלאים. מייגן בוולנטינו או בז'יבנשי פחות ראויה לציון מהנסיכה מוויילס בקשר עם נזר (פעם של דיאנה) ותג המסדר הוויקטוריאני המלכותי".
וטסה גם נגע במקום המגורים, ואמר שאין "אחוזת מונטסיטו" והרכוש שלהם לעולם לא יהיה "טוב יותר מטירה".
"טינסל, מצנפות וצריחים הם עניין גדול כשזה מגיע לפרשיית האהבה של אמריקה עם המלוכה," היא הוסיפה לפני שאמרה: "צ'ארלס הוא לא רק אבא העשיר של הארי שנישא פעמיים, הוא המלך. ואתמול, ווינדזור במלואו. תהילה יוקדת, הייתה תזכורת לכך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה