תקשורת ומדיה

הנסיך הארי ומייגן מרקל בדרך לתביעת ענק?

פרק של סאות' פארק בו מוצגות דמויות בדיונות המזכירות את הנסיך הארי ומייגן מרקל עוררו את זעמה של מרקל. האם הזוג בדרך לתבוע את יוצרי הסדרה?
מערכת ice |  1
מייגן מרקל והנסיך הארי, סאות' פארק (צילום shutterstock, מסך מתוך סאות' פארק)
יוצרי התוכנית סאות' פארק שוב מעוררים סערה. פרק שכותרתו The Worldwide Privacy Tour כולל שתי דמויות הדומות לנסיך הארי ולמייגן מרקל, שיוצאות למסע ברחבי העולם בדרישה לפרטיות שלהן.
הפרק בן 22 הדקות שודר בשבוע שעבר ובמרכזו דמות ג'ינג'ית ואשתו שעוברים לסאות' פארק ונראה "הנסיך של קנדה" מקדם את ספרו ברחבי העולם.

סטן מארש, אחת הדמויות הראשיות של התוכנית, מתייחס לזוג הבדיוני כאל "הנסיך המטומטם ואשתו הטיפשה".
סאות' פארק, שנוצרה על ידי טריי פרקר ומאט סטון, הוקרנה לראשונה ב-1997, ולעיתים קרובות הציג דמויות שדומות לפרצופים מפורסמים. סדרת האנימציה מתחילה כל פרק בכתב ויתור האומר שכל הדמויות שלה בדיוניות.
עם זאת, בעוד ששמותיהם של הארי ומייגן לעולם אינו מוזכר בפרק, נראה שספרו הבדיוני של הנסיך מקנדה הוא רפרנס לזיכרונותיו של הנסיך הארי, Spare, שיצא בתחילת השנה.
מי שפחות אהבה את הפרק הייתה מרקל עצמה, שעל פי הדיווחים, הייתה "כועסת והמומה" מהפרק. בתחילה העלו דיווחים כי הזוג מתכוון לתבוע את יוצרי הסדרה, אך דוברם של בני הזוג דחה את השמועות כי כך יפעלו ואמר ל"פיפל: "הכול שטויות. דיווחים משעממים לחלוטין חסרי בסיס".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מגיע להם
    חגית 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל היום יוצאים בספרים סרטים מחפישים את המשפחה לפני יומים הגיע וכל היום מלכלכת תענשי
    סגור