טלוויזיה

טרגדיה: השחקנית האהובה הלכה לעולמה בגיל 66

אנדריאה אוונס, השחקנית האהובה בת ה-66 שזכורה לנו בעיקר בזכות תפקידה ב"צעירים חסרי מנוח", הלכה לעולמה אחרי מאבק ממושך בסרטן השד
מערכת ice | 
אנדריאה אוונס (צילום אינסטגרם @andreaevansprod)
אנדריאה אוונס, השחקנית האהובה בת ה-66 שזכורה לנו בעיקר בזכות תפקידה ב"צעירים חסרי מנוח", הלכה לעולמה שלשום (ראשון) בביתה שבקליפורניה, ארצות הברית, אחרי מאבק ממושך בסרטן השד. נציג מטעמה של אנדריאה אישר את הדברים ל"ניו יורק פוסט".
אוונס החלה את הקריירה שלה בתיאטרון, ולקחה חלק במספר אופרות סבון אייקוניות במיוחד ביניהן: "לחיות את החיים", "צעירים חסרי מנוח", "היפים והאמיצים" ו"תשוקות". לאחרונה, שימשה בתפקיד משחק בסדרה ה"The Bay" ששודרה באמזון פריים.
כזכור, רק לאחרונה, עוד שחקנית אהובה במיוחד, ג'קלין זמן, שזכורה לנו בעיקר בזכות הדמות שגילמה של האחות ברברה ג'ין "בובי" ספנסר במשך יותר מארבעה עשורים באופרת הסבון "ג'נרל הוספיטל", הלכה לעולמה כשהיא בת 70 במותה.
זמן שיחקה למעשה באופרת הסבון האהובה לא פחות מ-46 שנה ברציפות, מאז שנת 1977, והשתתפה בלמעלה מ-800 פרקים. זמן הייתה מועמדת על תפקידה בסרטה לארבעה פרסי אמי. השחקנית השתתפה גם בכמעט 80 פרקים באופרת הסבון "The Bay" כסופיה מדיסון, שעל תפקידה בה קיבלה מועמדות נוספת לאמי, שם שיתפה פעולה כמובן גם עם אנדריאה אוונס, לה כאמור זה היה תפקיד המשחק האחרון שעשתה לפני מותה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה