טלוויזיה

רשת 13 בהישג ענק: זו התוכנית שתימכר ל-CBS האמריקאית

הישג ענק לרשת ואולפני הרצליה – השעשועון כלוב הזהב ישודר ברשת CBS האמריקאית. הפורמט יזכה לגרסא אמריקאית מקורית עם 12 פרקים שהוזמנו מראש
שירה יום טוב | 
רשת 13 בדרך ללוס אנג'לס (צילום unsplash)

למרות שכאן בישראל התחרות על הצופים בחודשים האחרונים הופכת קשה יותר ויור לזכיינית רשת, היא דווקא זוכה להישגי מכירות בינלאומיים לפורמטי ריאליטי שהושקו בחברה. הפעם על הכוונת - שעשועון הטריוויה "כלוב הזהב", שכבר נמכר ברחבי העולם למספר מדינות.

כעת, עשור לאחר שעלה על מסך הטלוויזיה, רשת מכריזה כי השעשועון המצליח, ''כלוב הזהב'', שזוכה להצלחה רבה במדינות שונות בעולם, מגיע לאחד משווקי הטלוויזיה המובילים בעולם וישודר ברשת CBS האמריקאית. 

הגרסא האמריקאית של הפורמט תזכה למתיחת פנים על ידי אולפני סוני עבור השוק המקומי,  שבמסגרתה התחרות תגדל מזוג אחד לשני זוגות שיתחרו על הגעה לשלב הגמר, בו רק זוג אחד יוכל להתחרות על הפרסים המוצעים בשווי מיליונים. בנוסף לכך, תכלול הגרסה האמריקאית משימות פיזיות, שלקוחות מעולם המציאות המדומה, ועוד. 
עד היום השעשועון כלוב הזהב נקנה ושודר במדינות רבות דוגמת סין, ברזיל, טורקיה ויאטנם ועוד וכן זוכה להצלחה רבה במקסיקו שם משודרים מידי שנה 80 פרקים של הפורמט. 
צילומי הגרסה האמריקאית, שמהווה דריסת רגל משמעותית של רשת בשוק האמריקאי, צפויים להתחיל כבר בחודש הבא כך שניתן לצפות ששידור הבכורה של הפורמט יחל בעוד מספר חודשים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה