מדדים ומחקרים

רשת 13 בהישג נפלא: זו הסדרה שתתחרה בעוד פסטיבל היוקרתי

"שמים אדומים" של רשת 13 נבחרה להשתתף בקטגוריית 'סדרת הדרמה הטובה ביותר' בתחרות המרכזית של פסטיבל הסדרות בברלין, אחד הפסטיבלים לסדרות וסרטים החשובים בעולם
מערכת ice | 
צילום shutterstock, freepik
"שמים אדומים" של רשת 13 נבחרה להשתתף בקטגוריית 'סדרת הדרמה הטובה ביותר' בתחרות המרכזית של פסטיבל הסדרות בברלין, אחד הפסטיבלים לסדרות וסרטים החשובים בעולם. הסדרה נבחרה מבין סדרות רבות שהוגשו השנה לוועדה הבוחרת מ-25 מדינות, ומבין הפלטפורמות המובילות בתחום הטלוויזיה והדרמה כמו ה-BBC, HULU DISNEY PLUS  ו-PARAMOUNT.
פסטיבל הסדרות הבינלאומי של ברלין ייערך השנה השביעית ברציפות בין התאריכים 10-13 ביולי. הפסטיבל נותן במה לסדרות וסרטים קצרים חדשים, לאנימציה וסדרות דוקו. בקטגוריית 'סדרת הדרמה הטובה ביותר' יתמודדו השנה 4 סדרות בסך הכל – "שמים אדומים" היא הסדרה הישראלית היחידה המתחרה בתחרות הרשמית בפסטיבל. בפסטיבל יוקרנו מעל 30 סדרות דרמה ודוקו מכל רחבי העולם.
הסדרה "שמים אדומים" מתרחשת בימי האינתיפאדה השנייה ומביאה את סיפורם של שני חברים קרובים, יהודי וערבי, שהמציאות הביטחונית מובילה אותם לעימות ישיר. הסדרה שעלתה בשני האחרון ברשת 13, מבוססת על ספרו של דניאל שנער, את הסדרה כתב שנער עם רון לשם ("אופוריה"), דניאל אמסל ("שעת נעילה"), עמית כהן ("כפולים") , ואותה ביים אלון זינגמן (שטיסל). 
הנהלת הפסטיבל התייחסה לבחירה בסדרה: "שמים אדומים" בלטה בזכות הגישה היצירתית החדשנית והכוללת שלה". "שמיים אדומים" תהיה גם חלק מתוכנית ההקרנות הנבחרות של הפסטיבל. זה הפסטיבל השני אליו נבחרת "שמים אדומים", לאחר שבחודש מארס האחרון הייתה הסדרה הישראלית היחידה שהשתתפה בתחרות הרשמית של פסטיבל הסדרות "סירייס מאניה" היוקרתי המתקיים אחת לשנה בליל שבצרפת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה