תקשורת ומדיה

איילה חסון נעלמת מהמסך: זו הסיבה שהתוכנית שלה לא תשודר

המגישה והעיתונאית הוותיקה, איילה חסון, תיאלץ לפנות את מקומה על המסך הערב, ביום ראשון וביום רביעי, כאשר תוכניתה, 'שבע', לא תשודר לטובת שידור משחקי הנבחרת הצעירה של ישראל באליפות אירופה עד גיל 21
תום נחום |  5
אילה חסון (צילום מיכה לובטון)
אחרי ההישג האדיר של נבחרת הנוער של ישראל בתצוגות כדורגל אדירות בדרך למקום השלישי וההיסטורי במונדיאליטו, אליפות העולם עד גיל 20, הנבחרת הצעירה של ישראל תחל הערב (חמישי) את דרכה בגיאורגיה באליפות אירופה עד גיל 21 מול נבחרת גרמניה, במשחק שיועבר בשידור חי בערוץ כאן 11.
מי שתשלם את המחיר, גם היום וגם ביום ראשון הקרוב בעקבות שידור המשחק מול אנגליה וכמו כן, גם ביום רביעי במשחק הסוגר של שלב הבתים מול צ'כיה, היא איילה חסון, כאשר תוכניתה, 'שבע' בכאן 11, תיאלץ לפנות את מקומה על המסך לטובת הנבחרת של גיא לוזון, שתנסה לספק עוד רגע של גאווה לציבור הישראלי אחרי המסע המופלא של אופיר חיים ושחקניו בארגנטינה. חסון אמרה בסיום השידור אתמול: "מחר בערב וגם בראשון ישודרו משחקי כדורגל, אז אנחנו ניפגש שוב רק ביום שני".
בתוך כך, ביומיים האחרונים חסון חטפה ביקורת קשה ברשתות החברתיות, זאת לאחר שכתבה בטוויטר שלה לאחר הפיגוע בעלי ולקראת שידור תוכניתה, 'שבע' בכאן 11 ביום שלישי, כך: "לכי תכיני ליינאפ לשידור במדינה שלנו, אחרי ארבע אחה"צ נורו היריות פיגוע רצחני. בשבע נהיה במשדר מיוחד כאן 11". 

כאמור, התגובות תקפו את חסון, כאשר בין היתר נכתב: "אנשים נרצחו וכל מה שמעניין אותך זה שהכנת ליינאפ ועבדת לשווא?? מתאים לסוג האנשים כמוך...", "נראה לי שלנפגעים היה אחה"צ יותר מבאס. איזה כתיבה חסרת רגישות וחסרת מודעות", "ציוץ דוחה מגעיל וחסר רגישות" ו-"ולארבע משפחות נהרסו החיים ואת מתלוננת שנהרס לך הליינאפ. אין אפילו טיפה של גבול לבושה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    העם מוקיר את אילה חסון
    אורה 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שוויתרו על התכנית של אילה חסון יש לה תוכנית מדהימה ומעניינת אני מאוד אוהבת את אילה חסון עיתונאית אמיתית וישרה והגונה ומדברת בצורה מכבדת מנומסת ומעניינת ולא מנסה להיתחנף לאף אחד ישרה והגונה מישהו אולי בכאן 11 מנסה לכאורה לעשות לה הצגה בשביל להחליש לה את הריטינג אבל לא יצלחו העם אוהבת אותה
    סגור
  • 4.
    אולי תפסיקו לעשות יחסי ציבור לאישה הזאת? (ל"ת)
    איחס 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    מה אתם מבלבלים את המוח...
    אילן 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חסרה לכם הבנה? מה ההתלהמות? היא מכוונת לזה שהמדינה בשגעון ואין אפשרות לשיגרה בגלל פיגועים כואבים. היא לא מתלוננת על ה'ליין-אפ' שלה!
    סגור
  • 2.
    עדיף שכל יום יהיה כדורגל. מי בכלל רוצה לשמוע אותה. נמאס
    עבר זמנה 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    3 3
    די. נמאסה. תביאו את דרוקר
    סגור
  • 1.
    ליינאפ
    א 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוחים ומצייצים כנראה מחוג מסויים בלבד כי מי שמבין את הכוונה ולא חי על שנאה לא חי עם ארס מתמיד
    סגור