טלוויזיה

רוסלנה רודינה חוזרת לרשת 13: זו התכנית שתגיש

רודינה כתבה: "מתרגשת לספר שמחר אני מנחה 4 תכניות במילון היופי עם המנחות המהממות וזה מרגש אוי כל פעם מחדש. וכיף להיות חלק מצוות כזה מסור ואהוב", כשהיא משתפת את הסטורי בו תויגה
מערכת ice | 
רוסלנה רודינה (צילום מסך קשת 12)
רוסלנה רודינה חוזרת אל 'מילון היופי', תוכנית הלייפסטייל השבועית המשודרת בערוץ רשת 13 בהנחיית סנדרה רינגלר, גליה תורן חן וד"ר אלון לירן, כאשר היא תגיש את 4 התכניות הבאות שלה.
רודינה כתבה: "מתרגשת לספר שמחר אני מנחה 4 תכניות במילון היופי עם המנחות המהממות וזה מרגש אוי כל פעם מחדש. וכיף להיות חלק מצוות כזה מסור ואהוב", כשהיא משתפת את הסטורי בו תויגה.
במרכז כל תוכנית עומדת אות אחת מאותיות האלף-בית העברי. סביב אותה אות מאוגדות הפינות השונות בתוכנית זו או שהתוכנית היא ספיישל שלם המתמקד בנושא כלשהו. לדוגמה: ספיישל פינוקים, ספיישל יום המשפחה ועוד.

בתוכנית מילון היופי מתארחים מומחים מעולמות שונים להעשרת הצופים ולחשיפה לחידושים בתחום. מדי שבוע עולות בתוכנית סוגיות רלוונטיות ואקטואליות מעולם האופנה והיופי ומוצגים טרנדים ומגמות בישראל ומחוצה לה.
בכל תוכנית מתארחים אנשים מהתחומים בהם עוסקת התוכנית ועונים על שאלון אישי קבוע. התוכנית משודרת מידי שבת בערוץ 13 בשעה 10:00 בבוקר, ובשידור חוזר בימי חמישי בשעה 14:00.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה