טלוויזיה

אברי גלעד מתפוצץ מעצבים: "הפיצויים מגיעים במיידי"

המגיש כועס: "התפרצתי בשידור ואמרתי- חלאס עם הקורבנות הזאת, די לעודד דיבור של תלונות, תתקדמו לראיית הטוב. ותשאלו בעלי עסקים, יותר משהישראלי רוצה לצרוך מוצרים ושירותים, הוא מעוניין בפיצויים"
מערכת ice |  16
אברי גלעד (צילום מסך רשת 13)
אברי גלעד, מגיש רשת 13 הוותיק, הודה בפני עוקביו בפייסבוק כי הוא קיבל המון תגובות זועפות על פוסט הלהט"ב שפרסם אמש (שבת) במסגרת טורוו בישראל היום. לכן הוא החליט לתת פיצוי וכתב היום פוסט מסקרן במיוחד.
גלעד סיפר בין היתר כי הוא ישב באולפן טלוויזיה מחכה לתורו להתראיין ואז החל לצוץ הסיפור של הגבר שנכנס לחדרו בבית מלון כאן בישראל וגילה לתדהמתו אשה זרה ישנה במיטתו. התברר שפקידת הקבלה טעתה, ונתנה אותו מפתח לשני אורחים שונים במלון.

גלעד הסביר: "ומה שעניין אותי היה שיח הפיצוי שהתחיל מיד בטלפון ממנהלת המלון לאזרח המופתע. מיד נזרקו לאוויר מילים כמו סוויטה, וללא תשלום, ומילים שנעימות לאוזן הקורבן ותכליתן לקרר זעמו ולמנוע ממנו לפרסם משהו לא נעים ברשתות. התפרצתי בשידור ואמרתי- חלאס עם הקורבנות הזאת, די לעודד דיבור של תלונות, תתקדמו לראיית הטוב. ותשאלו בעלי עסקים, יותר משהישראלי רוצה לצרוך מוצרים ושירותים, הוא מעוניין בפיצויים, ואין סיבה קלושה מדי מכדי לבקש בעבורה פיצוי לא מידתי לגמרי, והעסקים למדו, והם כבר מתורגלים, והפיצויים מגיעים במיידי".
לטענתו של המגיש, מחפשי הפיצויים חיים בחיפוש אחר השלילי, רואים רק את החסר, ואינם מוכנים להכיר בזה שגם הזולת הוא רק אדם, וטועה, ואפשר להתנצל ולא חייבים לפצות על כל שטות. הוא סיפר שקנה גרנולה שהוא מחבב וקרתה תקלה במוצר, כאשר התקשר לחברה הציעה לו הנציגה פיצוי ועל אף שסירב היא התעקשה לפצותו: "הרגשתי שאם כבר אני רוצה פיצוי זה על זה שהיא חשבה שאני מבקש פיצוי, כי אני לא מחפש נפילות של הזולת כדי להרוויח לעצמי. לא כי אני כזה צדיק, פשוט כי כך המבט שלי על החיים נשאר תמים. כי מי שלא חושב שמגיע לו פיצוי- שמח, וזה הפיצוי הכי טוב".
תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    אברי צודק, אם אין נזק אמיתי אין צורך בפיצוי.
    יזם סדרתי 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל הבעיה שיש כאן חוסר לקיחת אחריות נרחב, וגם חוסר מקצועיות וחיפוף בשירות ובמוצר, מה שגורם לעיתים נזק אמיתי שדורש בהחלט פיצוי.
    סגור
  • 15.
    אברי גלעד יקר
    אביב 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה משמח את ליבי בכל קריאת פוסט\ כתבה שלך. תמשיך לשווק את ראיית הטוב ולחבר את עמנו המפולג . שתצליח להעביר את מסריך בנועם, באמת ובראיית והכרת הטוב . תודה איש יקר
    סגור
  • 14.
    אברי יפי הנפש המזוייף
    מוש 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתחיל מכך שרוב העסקים בישראל לא יודעים לתת שירות. המקרה של המלון מצדיק ועוד איך פיצויים משמעותיים. מדובר כך קודם כל על חדירה לפרטיות וסיכון מיותר של אורח המלון והפקרת חפציו האישיים. האישה יכלה להטיח בו שהוא אנס אותה או לגנוב את חפציו או לראות אותה ערום וכך גם היא בעצמה הופקרה ע"י המלון. יצא לי לבקר בלא מעט מקומות בעולם. יש מקומות שיודעים לתת שירות מעולה והרגשה כל כך טובה ומכבדת שאפילו הישראלי המכוער ביותר ירגיש לא בנוח לדפוק אותם. שעסק בישראל דופק לקוח, מרגיש שהוא עושה טובה שהוא נותן שירות וגובה מחירים הזויים מופקעים שלא יתפלא שמתפתחת תרבות של פיצויים. אגב בארה"ב תרבות התביעות והפיצויים היא ממש נפוצה הסיבה היא הקפיטליזם המרושע והניצול המטורף בין מעמדות. ככל שמדינה יותר שיוויונית וכולם שווים בפני החוק כך האנשים יהיו הגונים וישרים. עיין ערך סינגפור
    סגור
  • 13.
    כמה התרוקנו מהחשיבה הבריאה והפשוטה
    א 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שגם השני הוא בן אנוש ויכול לשגות מבלי להתכוונן. התחברתי לכל מילה והלחאי וננהג כך
    סגור
  • 12.
    צודק
    חגי 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק במאה אחוז , לחפש מייד פיצוי זה סוג של נוכלות , יש גם התנצלות ויש גם טעויות
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    גלעד,
    סליזי 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפכת את עצמך למשעם ומיותר. ביי ביי.
    סגור
  • 10.
    מה חדש
    007 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהודים רק כסף מעניין אותם מוכנים שתכרת להם יד כמה כסף יקבלו תראו עו"ד כל הזמן מגעים לכם פיצויים ארה"ב פריירים לידנו בנושא פיצויים כסף כסף יהודים מטמטמים
    סגור
  • 9.
    אברי גלעד
    ניקי 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די לראות אותו את הגלעד הזה
    סגור
  • 8.
    ומה לגבי טעות לטובת הצרכן?
    אהוד 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני נוהג לתקן ולהחזיר כל פעם שהמוכר טועה לטובתי. בפועל, בדרך כלל המוכרים לא יודעים איך לטפל בזה (אם זה לא כסף מזומן) ואני מקבל תשובה כגון "אז הרווחת".
    סגור
  • 7.
    מהכתבה הקודמת
    אותנטי 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי הכתבה הקודמת אם החה מוצא גבר במיטתו לא היה צועק לפיצויים??
    סגור
  • 6.
    צודק !!!
    בן 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אברי, אתה צודק ועוד איך צודק !
    סגור
  • 5.
    אברי גלעד
    ע.ב 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחשבה טובה מצטרפת למעשה טוב...יופי רואים סימני יהדות...
    סגור
  • 4.
    אברי
    יוסף 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי צודק ב 1000%. נהיינו מגעילים . אלימים . חזירים . לאן ואיך הדרדרנו .להקיא .
    סגור
  • 3.
    עבדתי בקבלה ושם גיליתי שאני דיסלקט למספרים. טעיתי. קורה (ל"ת)
    אכפת לי מאד 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    מסכים מאוד עם אברי (ל"ת)
    שיןשין 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    18 1
    סגור
  • 1.
    התחברתי מאד לאופן החשיבה הבריא והנקי שלו (ל"ת)
    חיזקת אותי אברי 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור