טלוויזיה

האח הגדול מקבל כבוד בכנסת: "נקודת אור וקירוב לבבות"

חברת הכנסת יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו),החליטה בדיון שהתקיים בשעת לילה מאוחרת בכנסת לתת כבוד ליענקי גולדהבר, אחד המשתתפים באח הגדול
מערכת ice | 
יוליה מלינובסקי (צילום נועם רבקין פנטון פלאש90)
חברת הכנסת יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) החליטה בדיון שהתקיים אמש (שני) בשעת לילה מאוחרת בכנסת לתת כבוד לדמות לא כל כך צפויה.
"בתוכנית האח הגדול יש בחור חרדי צעיר בן 20 מבני ברק, שהוא דוגמא ומופת לאחדות, קירוב ורצון להשתלבות בחברה. לבחור הזה קוראים יענקי", אמרה מלינובסקי, כאשר היא התייחסה ליענקי גולדהבר, אחד המשתתפים בתוכנית הריאליטי.

מלינובסקי אז פנתה לחבר הכנסת ישראל אייכלר (יהדות התורה): "חבר הכנסת אייכלר, אתה לא מכיר אותו? זה עכשיו הסלב, שתופס כותרות ועושה דברים נפלאים". אייכלר הניד בראשו לשלילה, ומלינובסקי אמרה לו: "באמת משהו מרגש". 
 
חברת הכנסת, שמשתייכת למפלגתו של אביגדור ליברמן המזוהה דווקא עם ביקורת על החברה החרדית, הוסיפה והזכירה את סיפור הכשרות בבית האח הגדול.
"זה מקרה בוחן. מה שבא בטוב, מתקבל בטוב. לכולם אני ממליצה ללמוד מהמקרה הזה. יענקי הוא דוגמא לדרך ארץ, הוא נעים עם הבריות, משקף את הביטוי חיה ותן לחיות. הבחור הצעיר הזה הוא אנטי תזה למה שעסקני הדת מנסים לגזור על הציבור החרדי. הוא ההיפך מהבידוד, החושך והקיצוניות.
"הילד הזה הוא נקודת אור ומסמל אהבת חינם וקירוב לבבות. הוא מחבר בין כל המגזרים שקיימים אצלנו במדינה. כולי תקווה שנראה כמו שיותר 'יענקים' כאלה בחברה שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה