טלוויזיה

פאולה רוזנברג נשברת: "לא רציתי להשאיר אותה לבד"

הכלבה האהובה של המשפחה והמגישה הקדישה לה טור בישראל היום: "בחודשים האחרונים נדרשתי לחשב כל יציאה מהבית שאליה איני יכולה לקחת אותה איתי. כשיצאנו בהרכב מלא מהבית, כל המשפחה, הזמנתי דוגיסיטר כי פחדתי שיקרה לה משהו כשאנחנו לא שם"
מערכת ice |  10
פאולה וליאון (צילום צילום מסך קשת 12)
רק לפני קצת יותר משבוע, מגישת קשת 12 פאולה רוזנברג ליוותה בפעם האחרונה את כלבתה גרטל לוטרינרית בשל בעיות רפואיות, אחרי חודשים של מאבקים, ביום חמישי שעבר היא נפטרה והותירה את משפחת רוזנברג כואבת. הטור השבועי של רוזנברג הוקדש לכלבה המשפחתית האהובה.
רוזנברג כתבה: "בחודשים האחרונים נדרשתי לחשב כל יציאה מהבית שאליה איני יכולה לקחת אותה איתי. כשיצאנו בהרכב מלא מהבית, כל המשפחה, הזמנתי דוגיסיטר כי פחדתי שיקרה לה משהו כשאנחנו לא שם. כשנשימותיה נהיו כבדות לא רציתי להשאיר אותה לבד, והשהות המשותפת, 24 שעות ביממה, כי היא גם ישנה על הכרית לידי, יצרה בינינו הבנה כך שיכולתי לזהות כל ניואנס בשפה הלא מילולית שלה. ידעתי לומר מתי נוח לה ומתי לא, זיהיתי מתי היא צריכה פיפי לפני שסימנה לי, ואולי תחשבו שאני מוזרה, אבל ידעתי להרגיש גם מתי היא מחייכת. המבט שלה אלי, המבט שלי אליה, שני אלה מילאו חלק גדול מחיי באופן שקשה להסביר".
כזכור, לפני שבוע, רוזנברג העלתה פוסט עצוב במיוחד לפייסבוק שלה עם תמונה של כלבתה האהובה: "גרטל הכלבה שלנו, היפה והאהובה כל-כך והטובה והשובבה נפטרה לפני כשעה. אני אוהבת אותך ומתגעגעת אליך. תודה על כל-כך הרבה רגעים מופלאים שהעברנו יחד. היית חברה מושלמת, אני בוכה כי עצוב לי, אבל גם שמחה שאת לא סובלת כמו שסבלת בימים האחרונים".

עוד כתבה המגישה: "תודה על הרכות שהבאת לחיי ועל שלימדת אותנו על חמלה ועל מסירות ועוד המון דברים שאי-אפשר ללמוד בשום דרך אחרת. תודה על הנשמה הגדולה והמיוחדת שלך".
לסיום הדגישה: "תמסרי ד"ש לוירג'י, סוף-סוף תפגשי אותה, תגידי לה שאנחנו מתגעגעים גם אליה ולא נשכח אתכן לנצח. תודה לכל מי שדאג לשלומה בחודשים האחרונים ושלח לי הודעות מחממות לב, גרטוש שלנו נלחמה כמו פייטרית".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    תתאבלי
    הילה 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתאבלי ימהבולה בגרוש !
    סגור
  • 9.
    אולי מספיק עם הסיפורים על פאולה
    דניאל 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא לא מעניינת מי רואה את התוכנית היבשה
    סגור
  • 8.
    מבינה מאוד את הכאב
    Eti 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שכותב תגובה לא מבינה או חסרת חמלה לא מבין מה זאת אהבה של כלב . זה עוד מישהו בבית שמביא המון שמחה וכשהוא איננו זה כמו בן משפחה שנפרד . אני מחזקת אותך ומקווה שהחוסר שלה יתמלא במהרה ??
    סגור
  • 7.
    פאולה
    אניטה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאב לי לשמוע גם אני התאהבתי בכלבה של משפחת רוזנברג מבינה את הכאב תנחומים .
    סגור
  • 6.
    פאולה מגעילה
    דליה 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פאולה בחורה מגעילה, חושבת שהיא חכמה,לא מפסיקה לפטפט , חוזרת על תשובות המרואיינים כאילו הם מפגרים ושואלת שאלות ועונה תשובות כאילו היא גאון.
    סגור
  • 5.
    משפחה בהצטערות
    זיוית זוהר 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשבוע הבא גב' רוזנברג תכתוב טור בו תפרט מה ציער אותה יותר מות הכלבה או מו חמיה (חותנה).
    סגור
  • 4.
    תנחומים
    דורית 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פאולה יקרה קראתי בעיתון ישראל היום את הטור שלך שם את מתארת את הקשר שהיה לך עם הכלבה גרטל. תארת באופן מרגש את הרגעים שהיו לך איתה . הטיפול המבור שהענקת לכלבתך האהובה מראה איזו נפש רגישה יש לך. אני צופה בכל תוכניות הבוקר שלך של ליאון ומאד אוהבת . מאחלת לך רק טוב
    סגור
  • 3.
    פאולה
    שיר 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הטלבזיה זה שידור ציבורי לא פרטי שלך.תשמרי את מחשבותיך המטורללות ואת רדשותיך ההזויות ךעצמך.שופכת קיטונות של רגשי תיסכול על מי שבא לה ואיך שבא לה
    סגור
  • 2.
    צומית
    פאולה 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה כח יש לך פאולה.את לא עייפה מלחפש כל הזמן צומי? כל פליצה מפרסמת וחופרת חלאס
    סגור
  • 1.
    פאולה את מגזימה
    אסתר הדר 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יותר מי דיי הצגות על כול דבר ולא נותנת לאנשים לדבר יש עוד אנשים חכמים מימך
    סגור