טלוויזיה

טלטלה ב-CNN: המנכ"ל הולך הביתה אחרי שנה בלבד

כריס ליכט, עוזב את רשת החדשות אחרי שנה בלבד בתפקיד הבכיר, "יש לי כבוד גדול לכריס, באופן אישי ומקצועי", אמר דייוויד זסלב, נשיא ומנכ"ל האחים וורנר דיסקברי, בהודעה לעיתונות
מערכת ice | 
בניין CNN
מנכ"ל CNN, כריס ליכט, עוזב את רשת החדשות, כך הודיעה ביום רביעי חברת האם Warner Bros. Discovery. ליכט יוחלף בצוות מחליפים זמני הכולל את איימי אנטליס, סמנכ"לית פיתוח כישרונות ותוכן, וירג'יניה מוסלי, סמנכ"לית העריכה, ואריק שרלינג, סמנכ"ל התכנות בארה"ב. דוד לוי, סמנכ"ל התפעול בפן המסחרי, יוביל גם הוא בינתיים, כך מסרה החברה.
"יש לי כבוד גדול לכריס, באופן אישי ומקצועי", אמר דייוויד זסלב, נשיא ומנכ"ל האחים וורנר דיסקברי, בהודעה לעיתונות. "העבודה להוביל את CNN היא אף פעם לא הייתה קלה, במיוחד בתקופה של הפרעות ותמורות ענקיות, והוא הזרים את לבו ונשמתו לתוכו. אמנם אנחנו יודעים שיש לנו עבודה לעשות כשאנחנו מחפשים לזהות מנהיג חדש , יש לנו אמון מוחלט בצוות שיש לנו במקום ונמשיך להילחם למען CNN והעיתונות ברמה העולמית שלה".

כהונתו בת השנה של ליכט בראשות הרשת הגיעה לשפל בשבוע שעבר עם פרסום פרופיל ארוך ומזיק במגזין אטלנטיק ומינוי בכיר חדש מחברת האם Warner Bros. Discovery שיעזור לנהל את CNN. ליכט אמר בשיחת ועידה למערכת כי הוא מצטער שתפקידו בענקית החדשות האפיל על עבודתם של עיתונאים של CNN.
ליכט עבר תקופה סוערת ברשת, שכללה פיטורים המוניים, גיחה כושלת לסטרימינג עם CNN+ ורייטינג היסטורי נמוך. לפי נילסן, הרייטינג של CNN לחודש מאי ירדו ב-25% בהשוואה לתקופה שלפני שנה.לשם השוואה, MSNBC ראתה את הרייטינג עולה ב-14% במאי משנה לשנה, בעוד שפוקס ניוז ירדה ב-37% באותה תקופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה