בארץ

אבי הנרצחות בפיגוע שוקל לתבוע את CNN ב-1.3 מיליארד דולר

הרב ליאו די, ששכל את רעייתו לוסי ובנותיו מאיה ורינה בפיגוע בבקעה, זועם על רשת CNN לאחר שהמגישה כינתה את הרצח כ"קרב יריות". אף שהמגישה התנצלה, הוא שוקל להגיש תביעת ענק
מערכת ice |  6
לוסי די (צילום Revkin Fenton/Flash90)
רשת CNN האמריקנית עלולה לחטוף תביעת ענק בסך מיליארד ו-300 אלף דולר, לאחר שהמגישה הבכירה כריסטיאן אמנפור כינתה את הפיגוע בבקעה מחודש אפריל, כ"קרב יריות".
בפיגוע הקשה נרצחו האם לוסי די ובנותיה מאיה ורינה. מחבלים פתחו באש לעבר המכונית בה נסעו, ונמלטו מהמקום. רק כעבור כחודש חוסלו ע"י כוחות הביטחון. אבי המשפחה, הרב ליאו די, זועם על הרשת שלטענתו מסיתה באופן קבוע כנגד ישראל ושוקל להגיש תביעת ענק באותו סכום בו נתבעה רשת "פוקס ניוז", לאחר שפרסמה פייק ניוז בפרשת טראמפ וכביכול זיופי הקולות לטובת ביידן.
 
ב-10 באפריל, עם מותה של לוסי די בבית החולים כשלושה ימים לאחר הפיגוע, אמרה כתבת ה-CNN בשידור כי "יש לנו נער פלסטיני בן 15 שנורה ונהרג על ידי כוחות הביטחון הישראליים. יש לנו גם אימא של שתי אחיות, ישראליות-בריטיות. הן נהרגו בקרב יריות, ועכשיו האם מתה מהפציעות".

ארגון פרו ישראלי פתח בקמפיין רשת נגד דבריה של אמנפור, ובעקבות זאת היא התנצלה פומבית בשידור לפני כשבוע וחצי ואמרה: "ב-10 באפריל התייחסתי לרציחתה של משפחה ישראלית: לוסי, מאיה ורינה די, אשתו ובנותיו של הרב ליאו די. טעיתי ואמרתי שהם נהרגו ב'קרב יריות' במקום ירי. כתבתי לרב ליאו די התנצלות ודאגתי לוודא שהוא יודע שאנחנו מתנצלים על כל כאב נוסף שאולי נגרם לו".
 
אמנפור טענה כי התבלבלה" והתכוונה לומר "יריות" (shooting) אך אמרה בטעות "קרב יריות"' (shootout). הרב ליאו די שהשתתף אתמול באירוע שקיים הרב שמואל בוטח, ששודר גם בפייסבוק, אמר כי הוא שוקל לתבוע את CNN.
אתר Jewish Journal דיווח כי הרב די הציג באירוע דוא"ל שקיבל מאמנפור, בו התנצלה על דבריה והבהירה כי "כשלה בלשונה", וכי לא הייתה לה כל כוונת זדון. בתגובה, הרב די השיב לה כי אינו מקבל את ההתנצלות, כיוון שהפיצה מידע מוטעה לצופים.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ידועה מזה שנים
    כריסטיאן אמנפור 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשונאתו ישראל מושבעת, שידיעותיה מנוסחות תמיד תוך נטייה ברורה ומגמתית, מרושעת נגד ישראל ויהודים. לתבוע גם את CNN וגם אותה אישית. שילמנו דרך הכיס, אם זו הדרך היחידה !!!!!
    סגור
  • 3.
    תביעה נגד מגישת חדשות
    אלדד 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין הגוי מזיק לישראל, עד שישראל מזיק לישראל. זו תוצאה של מפלגות השמאל המלכלכות על ישראל בחו״ל כולל עיתון הארץ.
    סגור
  • 2.
    שופרסל
    יחיאל 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חארטה. שופר סל חייה במימד אחר ״״רוצחים״ עם רשיון
    סגור
  • 1.
    לתבוע, לתבוע ולא להסכים לפשרה. זו לא פלטת פה, זו אמירה (ל"ת)
    צביקה 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • ולא לעבור
    בהחלט לתבוע 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לסדר היום עם השדרות/ כתבת/ מנחה האנטישמית אמנפור שלא מחמיצה כל הזדמנות להוציא דיבתנו רעה ולשקר במצח נחושה. הייתה ונשארה שונאת ישראל,יש"ו !
    סגור
  • תגובה ל1
    אהרוני 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה צודק ,חייבים ללמד אותם לקח ואולי הם יזהרו יותר בכל מה שנוגע לישראל ויהודים בכל מקום שהם .
    סגור