טלוויזיה

האירוויזיון ישודר? כאן 11 קיבלה החלטה לגבי לוח השידורים

לאור האירועים האחרונים במסגרת 'מבצע מגן וחץ', הסרט התיעודי על נועה קירל שמגולל את ההכנות לשיר יוניקורן וההכנות לאירוויזיון, לא ישודר. איך ניתן יהיה לצפות בחצי הגמר השני?
מערכת ice |  3
נועה קירל בחצי גמר אירוויזיון 2023 (צילום יוטיוב/ כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
אחרי חודשים רבים של צפיות וחזרות בלתי פוסקות, נועה קירל עלתה השבוע על במת האירוויזיון בליברפול שבאנגליה, נתנה ביצוע יוצא מן הכלל לשיר "יוניקורן", והעפילה לגמר הגדול שייערך ביום שבת הקרוב. אבל בעקבות האירועים הבטחוניים האחרונים והמוות של תושב רחובות בעקבות פגיעה ישירה של רקטה בבניין מגוריו, טורפים את הקלפים בשידורים של כאן 11 בחצי הגמר השני.
כאן 11 הודיעה כי בעקבות הארועים הביטחוניים יחולו מספר שינויים בלוח השידורים הערב:  הסרט  "נועה בדרך לאירוויזיון" לא ישודר. חדשות הערב עם טלי מורנו יימשיכו עד 22:00, ואחר כך - ככל שהארועים יאפשרו זאת - יועבר השידור לחצי הגמר השני של האירוויזיון משם ישדרו אסף ליברמן ועקיבא נוביק. 

עוד הודיעו מטעם תאגיד השידור כי במקרה שבו בערוץ כאן 11 יאלצו להמשיך בשידורי החדשות ללא הפסקה, ניתן יהיה לצפות בחצי הגמר בכאן BOX, כאן חינוכית, באתר ובאפליקציה של כאן.
בינתיים, בהצצה לסרט הדוקו "נועה בדרך לאירוויזיון" חלק ב' שישודר הערב ב-21:15 ב-כאן 11. הקשים מאחורי הקלעים מובאים בסרט, כולל תיעוד של האימונים המפרכים לריקוד של "יוניקורן", שלא היו קלים לה כלל: "יש רגעים במהלך החזרה שאני אפילו לא מצליחה, אני פיזית לא מצליחה את התנועות שהיא מראה לי".
 


עוד אמרה: ""מנסה, מנסה, מנסה, לא מצליחה, הגוף שלי פיזית לא יכול להכיל את זה. זה היה הכי קשוח שהיה לי, הכי קשוח שהיה לי. מטריף אותי שאני לא מצליחה. נורא נורא חשוב לי שזה יצא מדהים. וכל השאר פחות מעניין אותי".

עוד היא סיפרה מול המצלמות כי: "כן. אין מה לעשות, זה תחום מאוד מאוד קשה, גם כשאני רואה סרטים של ג'ניפר לופז, היא בוכה, היא נקרעת, כואב לה, היא מדממת, והתוצאה בסוף היא וואו".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נועה קירל תזכה
    נועה 05/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נחכיהחת
    סגור
  • 2.
    עצוב
    מ 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב שאתם חושבים שחדשות על פיגועים בארץ פחות חשובות מתחרות שירה טיפשית
    סגור
  • 1.
    יו
    יו 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל עחצ מפומפם בלי סוף. הקול שלה מחריד.
    סגור