טלוויזיה

בעלי ערוץ 14 מותקף? ההודעות המאיימות שהגיעו לידיים הלא נכונות

הודעות כמו "איך אתה יכול לממן רעל שכזה? איזה רווח משני אתה מפיק מזה?", או "אתה הורס את המדינה עם המיליארדים שלך" הגיעו למכשיר הסלולרי של אדם בשם יצחק מירילישווילי. אבל לא מדובר בבעלים של הערוץ, אלא אדם מהשורה שאיים להגיש תלונות במשטרה על הטרדה
כפיר אדר |  6
יצחק מירילשווילי (צילום ויקיפדיה/ Ronen Goldman - Kuf Dalet Group)
ההסתה נגד המפגינים מימין, והתומכים ברפורמה לתיקון מערכת המשפט, נמשכת ועולה מדרגה. לא מדובר בפגיעה פיזית, אלא באירוע מעט מבדח במסגרתו אדם בשם יצחק מירילשווילי, הזהה לשם של בעלי ערוץ 14, קיבל למכשיר הסלולרי שלו לא מעט הודעות מטרידות ואין ספק שגם הוא היה מופתע.
אדם אחד פנה אליו וכתב: "איך אתה יכול לממן רעל שכזה? איזה רווח משני אתה מפיק מזה? למה אתה גורם להרס המדינה שלנו? האם לא עדיף לבנות משהו טוב לטובת ההמונים? איך תרצה שיזכרו אותך? אחד ששפך כסף על מה? על ריב או מדון? או כאחד שהשאיר אחריו מורשת לטובת ההמונים? ותחשוב על זה, מאחלת לך ולמשפחתך חג פסח כשר ומלא באהבה". הוא השיב: "אם כולם יודעם הכול כמוך, מצבנו גרוע. אני עוד לא יצחק מירילשווילי שאתה מחפש, הלוואי הייתי, אל תטריד אותי יותר, לילה טוב".
 

אדם אחר כתב: "ערוץ ביזיון שמעודד שנאת חינם במקום להפיץ אהבה בעולם, חבורת נוכלים להרוס את החברה הישראלית, בושה! תשקיע את הכסף שלך במקום יותר חיובי ודי לתת במה לינון מגל שמסית לרצח!! בושה". אותו מירילשווילי ענה: "בושה אתה ואם עוד פעם תשלח לי הודעה אני אגיש עלייך תלונה במשטרה".
אישה נוספת כתבה: "חודשים אני עדה לקץ המדינה. ערוץ 14 בבעלותך הורס לחלוטין את מדינת ישראל ואת עם ישראל", על כך השיב לה האדם התמים: "גם את הורסת את המדינה, דמוקרטיה, הרוב בחר, תכבדי את החלטת הרוב, אנחנו לא אזרחים סוג ב', את לא יותר טובה מאף אחד, כולם שווים".
היא ענתה: "הרוב בחר בימין, ולא בחר בדיקטטורה, הם לא רוב ולא יכולים להחליט על דיקטטורה במסווה של סיפורי רפורמה. גם אתה עם המיליארדים שלך לא רשאי, ודאי שאין שווה יותר מאחר", כאן הוא התרגז וענה: "לצערי אני לא יצחק מירילושווילי המיליארדר. הייתי שמח להיות, תקפלי את ההודעות שלך ואת המנטרה הרעה שלך ותתמקדי בלהזדקן בשקט. הריב שאת מחרחרת אף אחד לא מעניין, אם עוד פעם תשלחי לי הודעה אגיש נגדך תלונה במשטרה".



ינון מגל כתב: "מדהים, במסגרת ההתנפלות על ערוץ 14 והבעלים שלו, שהרי חייבים לסתום לימין את הפה גם אם יש לו ערוץ אחד, חבורת המטורללים מצאו איזה יצחק מירלשווילי אחד והפיצו את הטלפון שלו כאילו הוא הבעלים של הערוץ, ומאז לא מפסיקים להטריד אותו יום ולילה. והוא בכלל לא ידע שהוא כזה... תוגש תלונה למשטרה".

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בעל ערוץ 14
    חנה 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדוני,מעריכים ומוקירים את הערוץ שלך.אני חילונית מעפולה וממש שמחה לצפות בערוץ 14 שמספר לנו את האמת. אל תפחד מאיש ומאף אחד,המשך בדרכך הישרה,אל תקשיב לרעשי הרקע המטופשים של התועמלנים והמסיתים מערוצים אחרים.המשך עם עם ישראל.
    סגור
  • 5.
    מי ששלח את ההודעות כתב דברי טעם. הכותבים צודקים
    צודקים לחלוטין 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכותבים צודקים בכל מילה. הגיע בטעות למידהו אחר
    סגור
  • 4.
    עד מתי השמאלנים הרשעים עוברים על החוק ?
    מיזרחי 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הגיע הזמן לכתבי-אישום נגד כל העבריינים השמאלנים שעושים פשוט כל העולה על רוחם
    סגור
  • 3.
    שקר מוחלט! ביביסט הגיע ותקף אותנו ויש גם סרטון שהפצנו,
    שי 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שקר מוחלט! ביביסט הגיע ותקף אותנו ויש גם סרטון שהפצנו, כל הכבוד למשטרה שעצרה אותו לפני שזה נגמר רע! לא ניתן למירילשוילי לישון בשקט, האיש שאחראי על כלכך הרבה הסתה...
    סגור
  • 2.
    אז ככה, ההסתה הבולשוויקית של 11,12,13 סבבה להם.רעים אלה (ל"ת)
    יניב 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 1.
    מצבכם קשה אם זו הפרסומת שלכם לערוץ. (ל"ת)
    מרכז 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור