טלוויזיה

הישרדות תחת חרם: היכן נתפס המתמודד שמאיים על ההפקה?

אבירן שמואל שהודח ממש שנייה לפני הגמר, נתפס כשהוא מבלה בים ומשחק מטקות להנאתו. שמואל, כפי שפורסם אז בישראל היום, ניתק את הקשר עם ההפקה והחליט להחרים את הגמר
מערכת ice | 
הישרדות (צילום יחצ)
"הישרדות" של רשת 13 מגיעה הערב (שבת) להכרעה, זאת לאחר שכבר שני השבטים התאחדו ונותרו ארבעת השורדים האחרונים. עם זאת, כנראה שיש לא מעט צרות שההפקה תצטרך להתמודד עמן בשעות שנותרו עד השידור, אחרי שנודע כי אחד המתמודדים הבולטים העונה החליט להחרים את הגמר ולא מתכוון לחזור בו.
בעוד שמשתתפי "הישרדות" כבר בחזרות לגמר התוכנית, שתשודר ברשת 13, השורד אבירן שמואל שהודח ממש שנייה לפני הגמר, נתפס כשהוא מבלה בים ומשחק מטקות להנאתו. שמואל, כפי שפורסם אז בישראל היום, ניתק את הקשר עם ההפקה והחליט להחרים את הגמר.
יש לציין כי בימים האחרונים נעשו ניסיונות אחרונים של ההפקה לגרום לו להגיע ולחזור בו ואף התקיימה פגישה של שמואל עם עורכי הדין משני הצדדים, אבל הם לא הגיעו להסכמות והחרם מצידו נותר בעינו.
למי ששכח, שמואל הודיע לקברניטי ההפקה כי בכוונתו לא להגיע לגמר התוכנית ולא לתוכנית "מהדורת השבט" המשודרת בערוץ לקראת הגמר המתקרב. הסיבה לכך היא כי, על פי גורם בהפקה, הוא מרגיש פגוע מהתנהלות המשחק בזמן הצילומים ואחריהם.
על פי הדיווח, השורד דורש פיצוי כספי בסך עשרות אלפי שקלים, ובפגישה הצדדים הגיעו להבנות בסיסיות, אך צפויים להיפגש בשנית לסגור סופי את הצד המשפטי. כמו כן, מסתמן כי אם הצדדים יגיעו להסכמות, שמואל יגיע לגמר הגדול שייערך כאמור בתחילת אפריל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה