טלוויזיה

חובבי "הלוטוס הלבן" להתפקד: העונה השלישית של הסדרה נחשפת ובגדול

בשורה אדירה לחובבי הסדרה "הלוטוס הלבן": העונה השלישית של הסדרה האהובה תצולם באחד מהיעדים האהובים ביותר על הישראלים בעולם - תאילנד
מערכת ice | 
הלוטוס הלבן (צילום אינסטגרם)
חובבי "הלוטוס הלבן" להתפקד: אחרי שתי עונות מוצלחות מאוד של הסדרה ב-HBO, היום (שלישי) נחשפו באתר "וראייטי" פרטים מסקרנים במיוחד לגבי העונה השלישית שתצולם באחד היעדים האהובים ביותר על ידי הישראלים - תאילנד (!).
כזכור, שתי העונות הראשונות של הסדרה התרחשו בהוואי ובסיציליה, כאשר המלונות שבסדרה שייכים לרשת "הלוטוס הלבן" הם בעצם אתרי הנופש של ענקית המלונות "Four Seasons". המקורות אמרו למגזין כי ייתכן שהעונה השלישית של "הלוטוס הלבן" תצטלם באחד מארבעת הריזורטים של "Four Seasons" בתאילנד – אשר ממוקמים בבנגקוק, בצ'יאנג מאי, בקו סמוי ובאזור משולש הזהב. 
הפקת העונה העתידית עדיין לא החלה וגם לא ברור אם הליהוק המלא, אך על פי הדיווח, מייק ווייט, יוצר הסדרה המצליחה, מבלה כעת זמן בתאילנד, בחיפוש אחר אתרי צילום מתאימים. פרטים באשר לקאסט השחקנים עדיין לא פורסמו כאמור, אבל מכיוון שהעונה השנייה של "הלוטוס הלבן" הייתה כמעט שונה לחלוטין מזו הראשונה מבחינת הקאסט והסיפור הכללי, אפשר להניח שהפורמט יהיה דומה גם בעונה השלישית, ושבחופשה בתאילנד אנחנו נראה לא מעט פרצופים חדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה