טלוויזיה

כוכב חתונה ממבט ראשון שוב בדרך לחופה? הצעד הדרמטי נחשף

טל כוכבא, כוכב העונה הראשונה של חתונה ממבט ראשון, ובת זוגו, השחקנית לי סובר, מעלים שלב ביחסים ועוברים להתגורר יחדיו אחרי שנה בה הם יוצאים. בדרך לחופה?
מערכת ice |  1
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)
טל כוכבא, כוכב העונה הראשונה של חתונה ממבט ראשון, לא האמין שכך הבקשה התמימה באינסטגרם תהפוך לקשר מחייב. לפני כשנה, קיבל כוכבא הודעה מהשחקנית לי סובר, שביקשה ממנו להתנדב בסיירת שיפוצים לעמותה שבה היא מתנדבת למען ניצולי שואה.
מאז, השניים מתחזקים זוגיות מצליחה שעולה שלב אולי שוב בדרך לחופה, כאשר הזוג המאושר מעלים שלב ביחסים ועוברים להתגורר יחדיו. כך פורסם אמש (שלישי) ב"מאקו". כזכור, כבר בתחילת הקשר של הזוג מקורבים לשניים סיפרו כי מהר מאוד הם העלו את הרעיון לעבור ולהתגורר יחדיו, וכעת כאמור מערכת היחסים עולה שלב והשניים עוברים להתגורר יחדיו, כשהצעד המתבקש הבא הוא חתונה נוספת.
כזכור, לא מעט דברים עברו על כוכבא מאז שהסתיימה העונה הראשונה של חתונה ממבט ראשון בה הוא כיכב. כוכבא נישא באותה עונה לאדווה סיטבון, שמאז השניים כבר הספיקו כמובן להיפרד, כאשר סיטבון אף נישאה לבחיר לבה והביאה ילד לעולם. אחרי תקופה בה כוכבא נהנה מחיי הרווקות, הוא טיפח את הקשר עם סובר, כוכבת הרשת הצעירה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כוכבא טל
    אדית 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשעה טובה ומוצלחת מזל טוב הגיע הזמן......
    סגור