טלוויזיה

נדב אבקסיס זועם על ח"כ דודי אמסלם: "מה עובר עליך?"

חבר פאנל "חדשות הבוקר" בקשת 12 נדהם מ"נאום הרולקסים" של ח"כ אמסלם והשיב: "מה היית אומרת לו פוליטיקאי מהשמאל היה אומר שהציבור הימני, המזרחי, עובד בניקיון ובגינון? האמירות הולכות ומקצינות ואתה מלבה ומשמיץ את העם שלך? תתנצל" 
מערכת ice |  10
נדב אבוקסיס (צילום Shir Torem/Flash90)
הקומיקאי נדב אבקסיס, חבר פאנל "חדשות הבוקר" של קשת 12, זעם על "נאום הרולקסים" של ח"כ דודי אמסלם מאמש ותקף אותו בחריפות בתוכנית.
בנאומו בכנסת אמר אתמול ח"כ אמסלם כי "אנשי השמאל הם הכי אלימים, בריונים ושקרנים במדינה. נלך עם המהפכה עד הסוף. תראו איזו אנרכיה אתם עושים, חבורת בריונים ומסיתים להמרדה. הרמטכ"ל לשעבר חלוץ אמר שייתן הנחיה לא לבוא למילואים, אמר שהם אלו ששומרים עלינו ועובדים. גם אני ועוד שני מיליון וחצי איש עובדים. זה נכון שרובנו עובדים אצלכם בבתים ומנקים לכם את הגינות".
עוד אמר אמסלם: "ראיתי בהפגנה הרבה דברים מנצנצים - אחרי זה הבנתי שזה שעוני הרולקס של המפגינים שם. בואו תראו כמה מרצדסים יש שם". מאוחר יותר נחשף כי אמסלם עצמו עונד שעון בשווי מוערך של כ-20 אלף שקל.

הבוקר פנה נדב אבקסיס לאמסלם ואמר: "ראיתי איך שדיברת על המפגינים, שהגיעו עם הרולקסים המנצנצים והמרצדסים שלהם להפגנות. תשמע, לא נעים לי לומר לך, אבל בהפגנה אתמול היו הורים מבית הספר של ילדיי. הם לקחו רכבת ואת הילדים ונסעו להפגין. בהפגנה היו רפאל ושחר, זוג חברים שלי שבמקרה אני חיתנתי. האחד פסיכולוג, השני מתכנת בחברת הייטק. שניהם תל אביביים. לאף אחד מהם אין רולקס, והמרצדס שהם נוסעים בה זה במונית שהם לוקחים כשבאים אליי, אבל רק אחרי שחיכו חצי שעה לאוטובוס שלא הגיע".
"שניהם נסעו להפגנה עם קורקינט עד לתחנת הרכבת, המתינו יפה עם דגל ישראל בידיים שלהם, ומהרכבת בירושלים צעדו שני קילומטרים. יש לי איתם אינסוף ויכוחים פוליטיים, אבל הם אחים שלי. הם, וכל אלה שהפגינו אתמול, בדיוק כמו שמפגיני הימין בשעתו הם האחים שלהם. אחד האחים שלי עובד בחברת הייטק. כשאני מגיע לבקר אותו במגדל השן, אי שם ברמת גן, אני מרגיש שהגעתי לקיבוץ: מכנסיים קצרים, סנדלי שורש. אשכרה כולם כאילו חזרו מטיול בבניאס".
"אמרת שאנחנו עובדים אצלם בבתים ומנקים את הגינות. יש לי אח עו"ד בכיר, השני סמנכ"ל בחברה גדולה, אחותי עובדת במשרד ממשלתי בתפקיד בכיר ועוד אח אחראי על משכנתאות אי שם בצפון. אף אחד מהם לא עובד בניקיון, וכשאני מבקש מאחי לבוא לעזור לי בגינון, הוא צוחק עליי. בושה".
"מה היית אומרת לו פוליטיקאי מהשמאל היה אומר שהציבור הימני, המזרחי, עובד בניקיון ובגינון? איזו סערה הייתה קמה פה? דודי, מה עובר עליך? הלהבות עולות, האמירות הולכות ומקצינות, ומה אתה עושה? ממשיך ומלבה ומשמיץ, ואת מי? את העם שלך? את אלה שחלילה אם תיפתח מלחמה, ירוצו יחד עם אלה שבחרו בך כדי להגן על המדינה שלי, שלך, של כולנו? הייתי אומר לך: דודי, תתבייש, אבל אני רוצה קצת לשנות את השיח ולומר לך: עזוב אותך, דודי. אנחנו צריכים איחוד, איחוי. תצא גדול ותתנצל. לא תצא גדול, תצא ענק".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    נדב זה דודי אמסלם, הצרחן המסית ואתה מצביע בשבילו. (ל"ת)
    משה עפולה 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    נדב לא מבין עם מי יש לו עסק
    חסר בטחון 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אמסלם איש מסכן חסר בטחון וזה מה שמניע אותו כמו עוד הרבה חסרי בטחון שמסתובבים ביננו ולצערי מזיקים לי לנו בהרבה תחומים בחיים. גם במקומות עבודה אנשים חסרי בטחון גורמים נזק עצום לאחרים , בעיקר כשהסביבה מאמינה להם. חבל!
    סגור
  • 7.
    מזרחי גאה
    יעקב 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עוד מזרחי לקקן , גם אם יש דברים שאמסלם אמר ולא היו צריכים להיאמר העיקר פה זה האליטה שרוצה לשלוט ולא מצאה שופט מזרחי ראוי לא ממציא כיפת ברזל או מטוס רק שופט וזה חלק והמזרחים המשתכנזים האפסים לא יודעים שהבדיחה עליהם
    סגור
  • 6.
    אני עונד רולקס
    רז 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מר אמסלם היקר ולכל שאר מלחכי הפנכה, כן אני מגיע להפגנות וכן אני עונד שעון רולקס אבל אני מזרחי בדיוק כמוך, תוצר מובהק של ג'סי כהן ותל גיבורים מחולון, אשר בחר לא לשקוע ברחמים עצמיים על מה שעשו או לא עשו להוריו, תחת זאת בחר לשרת שרות משמעותי בצה"ל כקצין קרבי וללמוד לימודים אקדמאים ולהתקדם עד כדי קניית רולקס. לא אתה לא מייצג אותי, לא איני שותף לאותם רחמים עצמיים ורגשי נחיתות אותם אתה מנסה לקדם וכן יש לי יכולת לקבוע בעצמי מה טוב לי ולבאי ביתי מבלי להזדקק לשירותך כנושא דגל המזרחיות. ניסיונותיך כמו גם ניסיונם של אחרים לטעון לכאורה בשמי להעדר גיוון בבית המשפט העליון על דרך מינוים של שופטים מזרחיים הינה גניבת דעת יען כי לא למינוי שופטים מזרחיים הנך חרד אלה למינוי עושה דברכם אתה חפץ. לסיכום אתה ושכמוך, קל וחומר תנועת ש"ס ,אשר לכאורה מייצגים את המזרחיות, רק מביאים לקלונה, אינך מייצג אותי והייתי מעדיף שלא תדבר בשמי.
    סגור
  • 5.
    נדב,תתעורר,אמסלם לא יתנצל.כי לצערי,הוא מאמין לעצמו. (ל"ת)
    יוסף 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    צודק !! הפוליטקאים וגם חלקים גדולים בעם .. הלכו לאיבוד
    שש 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה זה השטויות האלה "מזרחיים" "ספרדים" אשכנזים" "פולנים" ... זה שייך לשנות ה 60-70-80 ואולי לתחילת ה 90 ... אבל מאז עברו עוד כ - 30 שנה .. רוב רובם של בני 1-18 במדינה הם "בני תערובת" או מה שקראו פעם " י ש ר א ל י ם " ... " צ ב ר י ם " למה אתם עדיין עוסקים במעשיות האלה ...???? אני יודע למה !! כי מישהו תמיד מרוויח מזה .. ובד"כ זה פוליטיקאים !! אריה (נהיה לי פתאום מכלוף) דרעי האיש העשיר שמתיימר לייצג את "השקופים" "המדוכאים" ... הקשר היחידי שלו לפריפריה זה הוילה והבריכה שיש לו בספסופה .... וגם ביבי שמתסיס ומשסע את העם ורוכב על גבם של "החלשים" ה "ספרדים" וכו' ... הוא איש עשיר ... וככה עוד רבים ורבים אחרים ... כמו מירי רגב המתוקה שלנו ... שמתבכיינת על מסכנות המזרחיים אחרי שהגיעה להיות דוברת צה"ל בדרגת אל"מ (אני חושב) ובטח יש לה פנסיה נחמדה כמו של אשכנזים ... אבל לבכות ולילל היא יודעת ... איך קיבלו אותה לדובר צה"ל ??? האם על סמך כישורים ?? חרף "מזרחיותה" ???? לכאורה כן ... כי אף אחד מאלה שהיו אחראים על המינוי לא העלה על דעתו לשאול איפה אבא או סבא שלה נולד ... כי את מי זה מעניין בכלל?
    סגור
  • מזרחי גאה
    יעקב 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת גם היום מזרחי צריך לאמץ את הדעות הנכונות להיות שמאלני אנטי דת כדי שרק יהיה עלה תאנה
    סגור
  • 3.
    נדב, שתזכה להאריך ימים בטוב על היושרה ונקיום הדעת שלך, (ל"ת)
    יעקב בן ברוך 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    לא אוהב את נדב אבקסיס אבל הבוקר
    שפחת השם 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שמעתי אותו ואהבתי כל מילה שלו. גם שאר חברי הפאנל חוץ מהבבון הכתום שתמיד נגד הקדמה התנגד
    סגור
  • 1.
    הצבועים לא נגמרים
    עובד ניקיון 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    נדב. הפסיקו להזמין אותך להופעות? אם כן, מבין את ההשתלחות בשר מר דוד אמסלם הרי גם אתה צריך להתפרנס
    סגור