טלוויזיה

עומר אדם נחשף? "לא באמת עוזבים לשום מקום"

יעל שלביה התראיינה באריכות וסיפרה על החיים בדובאי: "מי שהכיר אותנו יודע כמה הבית, המשפחה והחברים, זה מה שמגדיר את שנינו ביחד. זה הדבר הכי חשוב שיש. אנחנו יכולים לחיות כמה חודשים פה וכמה חודשים בניו יורק, ולחזור ולהיות קצת שם וקצת פה"
מערכת ice |  4
יעל שלביה ועומר אדם (צילום אינסטגרם/ עומר אדם)
איו ספק, שכבר כמעט חודש המעבר של יעל שלביה ועומר אדם לדובאי, הוא אחת משיחות היום הכי פופולריות בישראל והגיעה עם שלל ספקולציות. מה גרם לשניים לעזוב הכל בארץ? מה גרם להם לבחור דווקא בדובאי? בחדשות 12 מצאו תשובות להכל.
"זה לא על תקן רילוקיישן, זה תקן לא חופשתי", סיפרה שלביה בכתבה. "בגלל שאנחנו כאן לא על תקן חופשה, עוד לא נכנסנו לקצב, אבל אני מאמינה שלאט לאט אכיר כאן, בהתחלה כשהגעתי אני חשבתי שהנוף הזה מזעזע. הבניינים האלה לא עושים לי את זה, אבל אחר כך אתה אומר 'וואלה, זה מטורף'".
המהלך יצא לאחר יציאת השיר שמדבר על התגובות הקשות שקיבל על חייו האישיים  ושלביה טוענת: "קודם כל, אני חייבת להגיד שאני הכי גאה בו בעולם על השיר הזה, על האמת שיש בו, השורה בשיר 'חופש אמיתי זו לא נרגילה בדובאי / חופש זו שלווה במדינה שאתה חי' - זה כאילו מה שאנשים אומרים לנו - שקט זה לא לשבת בדובאי, שקט זה להיות במדינה שאתה חי בה".
עוד הוסיפה: "כל הביקורות האלה זה לאו דווקא דברים שעומר לא מסכים איתם. זה שיר שמדגים את הביקורות שהוא מקבל, מכל סוג שהן. מי שהכיר אותנו יודע כמה הבית, המשפחה והחברים, זה מה שמגדיר את שנינו ביחד. זה הדבר הכי חשוב שיש. אנחנו יכולים לחיות כמה חודשים פה וכמה חודשים בניו יורק, ולחזור ולהיות קצת שם וקצת פה. אנחנו באמת לא עוזבים לשום מקום".

האם הניתוק בדובאי מטיב איתם? "כן. אני לא רוצה שתיווצר תמונה שאנחנו סובלים בארץ. אנחנו הכי ישראלים שיש. עומר חי ונושם את הקהל שלו. כל המוזיקה, כל האהבה שלו לדבר הזה, בזכות מי? הקהל זה מה שמחיה אותו. אנחנו מכירי תודה ובזכותם אנחנו מי שאנחנו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הזוג הכי יפה בעולם
    לאוש 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאוהבת בזוג הזה !!! ??????מתוקיםםםם שרק תצליחו מרגש לראות אתכם כל פעם חדש ביחד
    סגור
  • 3.
    תעזבו פליז
    תעזבו בבקשה 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תעזבו פליז וקחו את כל הזבל של המדינה על הדרך איתכם לדובאי
    סגור
  • 2.
    את מי זה מעניין?????
    אדם 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וואו, נרגעתי.
    סגור
  • 1.
    חחחחח מה שכסף עושה לבנות רק בריאות שלביה (ל"ת)
    מומי 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור