משפט

זוכת האח הגדול בווידוי כואב: "מפחדת, אין מישהו שדואג לי"

תקווה גדעון, זוכת האח הגדול, התייחסה לאמירותיו השנויים במחלוקת של ח"כ חנוך מיליביצקי ("מעדיף רוצחים יהודים מרוצחים ערבים"): "אני מפחדת מהממשלה הזאת ומהחוקים שהיא מעבירה. זה לא הופך אותי לשמאלנית או שונאת דתיים. אני מפחדת לדבר אבל יותר מפחדת לשתוק"
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
תקווה גדעון, זוכת האח הגדול וכוכבת הרשת, העלתה היום (שלישי) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא מתייחס לאמירותיו השנויות במחלוקת של ח"כ חנוך מיליביצקי מהליכוד, שטען כי "אני מעדיף רוצחים יהודים מאשר רוצחים ערבים".
בסטורי הראשון שהעלתה גדעון היא כתבה: "אמרתי לכם להזכיר לי אתמול ויאמר לזכותם שהזכרתם. פשוט פתאום התחרטתי. אני. הבנאדם עם הפה הכי גדול, חששתי להגיד את דעתי".
בסטורי השני שהעלתה היא התייחסה לנושא כשכתבה: "חשבתי איך לדייק את עצמי כי אין לי כוח לשיבוץ הזה שכופים עלייך ברגע שאת אומרת את דעתך בעניין פוליטי. והאמירה הזאת זאת הוכחה חיה לזה שמכריחים אותך לבחור. ואני לא מעדיפה רוצחים. נקודה. לא ערבים ולא יהודים. ומותר לי להגיד שאני מפחדת מהממשלה הזאת ומהחוקים שהיא מעבירה. זה לא הופך אותי לשמאלנית או שונאת דתיים. אני פשוט מפחדת מהאילמות שמתפשטת פה. מהשיח הזה. מפחדת לדבר אבל יותר מפחדת לשתוק".
גדעון המשיכה: "אני מפחדת שאין מישהו שדואג לי. מפחדת מזה שהייצוג הנשי בכנסת כל כך מצומצם ואורית סטרוק היא חלק ממנו. אני מפחדת מפסקת ההתגברות. אני מפחדת מחוק דרעי. ומזה שאין תרבות דיון בכלל ברשתות. והכי מפחיד אותי שאסור לא להסכים ובטח שלא להגיד את זה בקול. אז רק להזכירכם. איראן הייתה פעם הייתה מדינה חילונית. ולכל הטוקבקיסטים שממהרים לשלוח אותי לאתיופיה אם לא מתאים לי מה שקורה פה. אז שתדעו שזה הבית שלי! ואין לי ארץ אחרת. בגלל זה אני כל כך מפחדת. ואת זה אמרה מישהי שהיא לא שמאלנית. מה עכשיו? מנצלת את זה שעדיין מותר לי להגיד את דעתי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה רוע
    מלכה 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיקי למפות בערוצי בתעמולה ותני צאנס לממשלה חדשה לעבוד . תקוה את אינטלגנטית מאוד אל תושפעי מהסתה פרועה של אנשי צבא ודיביל שקשה להם לוותר על מנעמי השילטון
    סגור