טלוויזיה

כוכבת ארץ נהדרת בדרך לריאליטי: הפתעה ב"רוקדים עם כוכבים"

גיה באר גורביץ' שהייתה במו"מ עם הפקת 'רוקדים עם כוכבים' שתחזור לעונה נוספת אחרי ההצלחה הענקית בעונה האחרונה אלכס שטילוב שגבר בגמר על מעיין אדם ועדי אשכנזי, סגרה חוזה ותופיע בעונה הקרובה. גם כוכבת צומת מילר אדי חבשוש תהיה שם
מערכת ice | 
ארץ נהדרת עונה 17 (צילום משה נחמוביץ')
האם כוכבת 'צומת מילר' עדי חבשוש, ששיחקה את דמותה של רותם שפיץ, בדרך לריאליטי חדש בקשת 12? עדי חבשוש חתמה על החוזה אחרי מו"מ ארוך עם הפקת 'רוקדים עם כוכבים' שתחזור לעונה נוספת אחרי ההצלחה הענקית בעונה האחרונה אלכס שטילוב שגבר בגמר על מעיין אדם ועדי אשכנזי. כמוה גם גיה באר גורביץ' תככב בעונה הקרובה.
את הפריצה שלה עשתה חבשוש בשנת 2014 כאשר הופיעה בסרטה של טליה לביא "אפס ביחסי אנוש", שבו גילמה את דמותה של החיילת שירה. בשנת 2016 הופיעה בסדרות "צומת מילר" (בשידורי קשת 12) ו"תאג"ד" (ב-yes) וכן, החלה לככב בסדרה של גורי אלפי "האחיות המוצלחות שלי" ב-yes, בתפקיד ליזו מלכה. שיחקה גם בסדרה "תאג"ד", בשנים 2018–2019 השתתפה בעונות 1–3 של סדרת הנעורים "כפולה" בתור "נמסיס", משנת 2018 משחקת בסדרה "צומת מילר" בתפקיד רותם, בתו של עופר הסוכן של אדיר מילר. בנוסף, משתתפת בתוכנית "הכל הולך" ברשת 13. ב-2019 שיחקה בסדרה "גיבור אמיתי" ב-yes. ב-2021 גילמה בסדרה "שקשוקה" את המורה אילנה. בנוסף הופיעה בסדרות "החנות שיש בה הכל" ו"שבאבניקים".
באר גורביץ' לעומת עשתה אחריה את הפריצה הגדולה שלה בשנת 2016 כאשר יצרה עם בן זוגה, יוגב יפת, את סדרת היוטיוב "בנהאל" באותה שנה הופיעה בתוכנית "לילה טוב עם אסף הראל". בשנת 2017 שיחקה בעונתה השנייה של תוכנית הסאטירה "אנחנו במפה", וגילמה בסדרה "ויקי ואני" את ליטל קדישביץ. בנוסף, גילמה את דמותה של קורל בסיטקום הנוער "אחותי קפצה כיתה", את דמותה של דריה ב"הכלום הגדול", ואת דמותה של בילי ב"המלון של פיני". באותה שנה החלה להשתתף בתוכנית המערכונים "טלוויזיה מהעתיד" ששודרה ברשת.
בשנת 2018 החלה להשתתף בסדרה "צומת מילר”, בתפקיד אנאלי שמיר, גיסתו הצרפתייה של אדיר. ב-16 בינואר 2019 הצטרפה כשחקנית קבועה לצוות העונה ה-16 של התוכנית הוותיקה ארץ נהדרת. בתוכנית השלישית של העונה הייתה הופעתה הראשונה במסגרת התוכנית.  בשנת 2020 החל שידורה של סדרת הילדים "אבא מטפלת", בה משחקת גורביץ' את מיקי. על תפקידה בסדרה זכתה בתחרות פרסי הטלוויזיה לילדים ולנוער. בספטמבר 2022 הופק במסגרת התוכנית ארץ נהדרת קליפ פארודיה המורכב מחיקויים של הזמרות נונו, אנה זק ונועה קירל, כאשר גורביץ' בתפקיד קירל. הקליפ זכה לפופולריות רבה.
התוכנית שבכלל החלה ב-2005 עוקבת אחר תחרות ריקודים של מספר זוגות, המורכבים מרקדן מקצועי ומכוכב בידור מוכר וחסר ניסיון בריקודים סלוניים, אשר מתחרים על התואר "מלך ומלכת רחבת הריקודים". הזוגות, אשר במהלך התוכנית מספרם מצטמצם עקב ניפוי על בסיס שבועי, מופיעים עם ריקוד חדש עליו התאמנו במהלך השבוע. 
על הריקוד מוערכים המתמודדים על ידי שופטים מקצועיים בתחום וכן על ידי הקהל בבית, הבוחר באמצעות מסרונים. הזוג שקיבל את הניקוד הנמוך ביותר באותו השבוע, על סמך שקלול ניקוד השופטים והצבעות הקהל בבית (באופן שווה), מודח מהתוכנית וכך עד לזוג שנותר אחרון בתוכנית, שהוא "הזוג הזוכה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה