ויראלי

כוכבת צומת מילר מרגשת: "מקבלת הצעות לתרומות וסיוע"

דקלה הדר שחשפה כי היא לא מצליחה להתפרנס ממשחק והסעירה את המדינה הבהירה: "אני חייבת לספר שאיני זקוקה לסיוע כלכלי ברוך ה'. יש לי בת זוג והיא תומכת בתקופות היותר מאתגרות של המקצוע. יש לי הורים שמגבים אותי בכל צעד בדרך. הפוסט הגיע מתוך רצון להשתנות ולשנות גישה בתוך המקצוע שלי"
מערכת ice | 
קאסט צומת מילר (צילום עידו נחניאלי)
הפוסט של כוכבת 'צומת מילר', דקלה הדר, ששיחקה בסדרה של קשת 12 את אשתו של אדיר מילר, הצליחה להסעיר את המדינה עם הפוסט שכתבה על כך שהיא לא מצליחה להתפרנס ממשחק ולפרנס את ילדיה ובהמשך אף קיבלה הצעת עבודה מליהיא גרינר.
בפוסט לפייסבוק שלה סיכמה את הסערה שעוררה: "אני מקבלת מבול של תגובות בעקבות הפוסט שכתבתי. המון חום ואהבה, המון הזדהות והמון חיזוקים. מקבלת גם הצעות עבודה (חלקן רלוונטיות חלקן פחות...הצעות מעניינות לשת"פים (אחזור לכולן ברגע שתחזור לי הנשימה...וגם הצעות לתרומות וסיוע. כמה טוב ונתינה יש בכם אנשים והכוונות הן מדהימות".

עוד הוסיפה: "עם זאת, אני חייבת לספר שאיני זקוקה לסיוע כלכלי ברוך ה'. יש לי בת זוג והיא תומכת בתקופות היותר מאתגרות של המקצוע. יש לי הורים שמגבים אותי בכל צעד בדרך. הפוסט הגיע מתוך רצון להשתנות ולשנות גישה בתוך המקצוע שלי. חלק בנשמה שלי שביקש להתפתח ולגדול".
הדר המשיכה: "זו הייתה מהותו כפי שהדגשתי. לא חיפשתי דרכו סיוע, עזרה או אפילו הצעות עבודה. רק ביקשתי, לשבור את התדמית, להצהיר כוונות ומשם להמשיך בראש מורם למקומות חזקים ועצמאיים יותר בתוך המקצוע שלי. ואם בא לכם לשמוע אותי מדברת על זה בהרחבה: תאזינו לפודקאסט- "שתיים". בשיחת נשים פתוחה וכנה, על זהות, משברים ומה שביניהם. אל תדאגו יש סוף טוב,אפילו טיפ או שניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה