טלוויזיה

כוכבת 'צומת מילר' מגיבה לראשונה לסערה: "תודה ליהיא גרינר"

דקלה הדר הצליחה להסעיר את הרשתות עם הפוסט הכואב שלה כי אינה מצליחה להתפרנס ממשחק, לאחר הצעות העבודה שקיבלה כולל מכוכבת האח הגדול אמרה: "הכוונה שלי הייתה פוסט שאני רוצה להתרחב בתחום שלי, אם יש לך משהו להציע, אני איתך, אז המון תודה"
מערכת ice | 
קאסט צומת מילר (צילום עידו נחניאלי)
הפוסט של השחקנית דקלה הדר, שמגלמת את אשתו של אדיר מילר בסדרה 'צומת מילר' בקשת 12, גרם לסערה ענקית ואפילו לתגובה של ליהיא גרינר, כוכבת האח הגדול לשעבר שהציעה לה לעבוד לצידה כדי להתפרנס.
בין היתר, קיבלה הדר חיזוקים ברשתות החברתיות. אחד כתב: "פעם שחקן היה שחקן, היום לוקחים כל מיני פליטי ריאליטי וכוכבי רשתות להצגות ולסדרות ותכניות. היום גם זמרים נהפכים לשחקנים ודוגמנים וכולם אוכלים אחד לשני".
 
אחרת כתבה: "שימשיכו לקחת כוכבי ריאליטי/דוגמנים לשחק וזו תהיה התוצאה", עוד נכתב: "זה מה שקורה שיש שחקניות מצוינות ומעדיפים לקחת פליטי ריאליטי", ואחרת הסבירה: "המציאות שמלהקים כוכבי טיקטוק במקום שחקנים אמיתיים".

הדר אמרה: "חברים אני רוצה להגיד לכם המון תודה, אתם מחזקים אותי בהודעות והרבה אהבה ותמיכה וזה מרגש אותי ברמות, תודה על הצעות העבודה, ליהיא גרינר ריגשת. הכוונה שלי הייתה פוסט שאני רוצה להתרחב בתחום שלי, אם יש לך משהו להציע, אני איתך, אז המון תודה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה