טלוויזיה

עמית סגל שוב נעדר מהמסך: מה הגורם להיעלמות הארוכה?

שבוע שני ברציפות, העיתונאי הוותיק נעדר מתכניתו 'פגוש את העיתונות' בקשת 12, בשל הלידה של בתו השלישית והשהייה לצד אשתו. יאיר שרקי קיבל את הקרדיט לצד כספית
מערכת ice |  3
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

התחלתם להתגעגע? שבוע שני ברציפות שהפרשן והעיתונאי הוותיק של חדשות 12 עמית סגל נעדר מתכניתו 'פגוש את העיתונות' בקשת 12, בשל הלידה של בתו השלישית והשהייה לצד אשתו. יאיר שרקי קיבל את הקרדיט לצד בן כספית והחליף אותו באולפן.

רק לפני שבוע, נכתב ציוץ מגעיל במיוחד נגד העיתונאי הוותיק ואחד ממגישי חדשות 12 עמית סגל. משתמש טוויטר בשם ELI טייס מזלט קרבי כתב: "איך עמית סגל קרא לבת שלו? אני אתחיל: בת-גביר, בצלאלה, ביבית", אבל הוא לא ציפה שתגיע תגובה חריפה כל כך מסגל.
 



סגל כתב בזעם בטוויטר שלו: "לשרשור הזה בהשתתפות מיטב המחנה ההומניסטי, ובו גידופים וקללות לתינוקת בת שבוע שכל חטאה הוא ייחוסה המשפחתי, עשו לייקים ורשמו תגובות מיטב חברי המחנה ההומניסטי והליברלי, בהם יו״ר נוער יש עתיד, מיטב פעילי המחנה, אבות לילדים ועוד אנשי שלום בעיני עצמם. מתבייש בשבילם, כי הם לא יתביישו".

עוד הוסיף סגל, שצירף צילום מסך של האנשים שעשו לייק לאותו ציוץ פוגעני נגד בתו הקטנה: "יו״ר נוער יש עתיד, פעילים במפלגה, ארכיטקטים, אבות גאים לילדים. בני אור". אבל מיד חבריו למקצוע החלו לחזק אותו.
 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איש יקר והגון, מחכים לך.
    יפה 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עושה רק טוב
    סגור
  • 2.
    שייעלם מהמסך לתמיד בלי קשר (ל"ת)
    אורח 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    תחזור מהר
    סימה 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עמית אתה עיתונאי מעולה
    סגור