טלוויזיה

פאולה רוזנברג חושפת: "החודש הסיוטי בחיי, לא מאחלת לשונאים"

מזווית קצת אחרת, המגישה סיכמה את 2022 שעברה עליה גם עם הנקודות הפחות נעימות: "מאי 2022 הוא החודש הכי סיוטי שהיה לי מאז שנולדתי, חמ"ל אינטנסיבי של בתי חולים ופענוחי בדיקות ואשפוז, הכל כדי למצוא את הטיפול הכי נכון עבור בתנו"
מערכת ice |  2
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
בטור השבועי שלה בישראל היום, מגישת קשת 12 פאולה רוזנברג העלתה את סיכום שנת 2022 שלה, בסגנון קצת שונה מכל השאר, כאשר היא ביקשה דווקא להבליט את האירועים הפחות טובים שעברה.
המגישה הבהירה כי סיכומי השנה שעשעו ושעממו אותה בו בזמן.וכי אצל כולם הכל היה נראה אותו הדבר כשכולם בוחרים לשתף את הטוב והנוצץ, מספקים רק את ההיילייטס, ולא טורחים להציג שיקוף אמיתי של החיים.
רוזנברג חשפה: "מאי 2022 הוא החודש הכי סיוטי שהיה לי מאז שנולדתי. מעניין לגלות ביומן שגם בתוכו נמשכו הבזקים של חיי שגרה, כמו ההופעה של שילה וארבל על במת יום העצמאות, לצד פגישות עם נוירוכירורגים, נוירולוגים ונוירורדיולוגים, פגישות שלא דמיינתי אפילו בסיוטים עד 28 באפריל. חודש מאי כלל חמ"ל אינטנסיבי של בתי חולים ופענוחי בדיקות ואשפוז, הכל כדי למצוא את הטיפול הכי נכון עבור בתנו".
עוד הוסיפה: "האינטנסיביות של התקופה המטלטלת השתקפה בפניי בדמות עשרות פגישות בשבוע עם כל מי שרק חשב שהוא יכול לעזור, ומכאן התחדדה ההבנה של המחיר ששילמתי. כמעט לא אכלתי ולא ישנתי. וזו הזדמנות לענות לכל מי שכותב לי: "איך רזית ככה, את לא בקטע של דימוי גוף חיובי? מה פתאום את עושה דיאטה?" ובכן, אחת ולתמיד: את דיאטת הדאגה לא תכננתי, ואני לא מאחלת אותה לשונאים שלי. מה גם שדימוי גוף חיובי לא קשור להימנעות מתהליכים תזונתיים, אבל זה לפעם אחרת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ??
    מימי 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טולי היום תביני כמה בולשיט את מזבלת את הצופים ותלכי לעבוד ותעזבי אותנו לנפשינו בראות לכולנו
    סגור
  • 1.
    ??
    מימי 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טולי היום תביני כמה בולשיט את מזבלת את הצופים ותלכי לעבוד ותעזבי אותנו לנפשינו בראות לכולנו
    סגור