טלוויזיה

מגישת רשת 13 חושפת רגע לפני הפיטורים: מה גילתה לצופים?

אחרי שהשיקה אתר רשמי, רגע לפני שתסיים להגיש את 'העולם הבוקר' ברשת 13, מירי מיכאלי סיפרה לקהל בבית את הסוד השמור ביותר של התקשורת
מערכת ice |  4
מירי מיכאלי (צילום אינסטגרם/ מירי מיכאלי)
רגע לפני שהיא עוזבת את הגשת 'העולם הבוקר' ברשת 13, ורגע אחרי שמירי מיכאלי חשפה את האתר החדש שלה, בו היא מספקת את כל המידע לגביה, ההרצאות שלה וכתבות שלה ועליה, הבוקר (רביעי) חשפה בפני הקהל בבית את האמת על התקשורת.
בפוסט שהעלתה לאינסטגרם סיפרה: "אגלה פה איזה סוד של התקשורת, ככה רק ביני לבינכם הכותרת שאנחנו רואים עכשיו בכל העיתונים על הביקור של איתמר בן גביר בהר הבית, היא כותרת שבואו לא נגלה לאף אחד שרק משום שאין אף כותרת שעולה עליה".
מיכאלי, צביקה הדר ורותם ישראל נפרדים החל ממחר, ה-5.1 מהכסאות שלהם בתכנית הבוקר של רשת 13 שתעבור לידיה של גאולה אבן שתחל להגיש לבדה מיום ראשון הקרוב עם פאנל חדש. מיכאלי כתבה בסטורי שהעלתה: "3:54, רואים את השעה הזו? אז הבוקר, בפעם האחרונה שינה זה לחלשים".
באתר שלה נכתב: "עיתונאית, מגישת טלוויזיה, מרצה, מנחת כנסים ופעילה חברתית. מירי מיכאלי היא עיתונאית ישראלית מזה 17 שנה בערוצי הטלוויזיה המובילים בישראל. בשנים האחרונות מיכאלי מגישה תוכניות אקטואליה וחדשות ובהן "לפני החדשות" ו"העולם הבוקר", משדרים מיוחדים ומשדרי בחירות בערוצים 13 ו-12. במקביל לפרסום כתבות תחקיר ומגזין במהדורת החדשות המרכזית".   

עוד צוין לגביה: "מיכאלי החלה את דרכה בחדשות 10 כתחקירנית. במרוצת השנים שימשה כתבת לענייני חוץ, בריאות וצרכנות, והגישה בתוכניות חדשות אייקוניות כמו "היום שהיה" ו"חמש עם רפי רשף". בהמשך, נשלחה ללונדון לתפקיד שליחת חדשות 10 באירופה וסיקרה מאורעות דרמטיים ביבשת בתקופת הפיגועים ועליית דאעש, ובתקופה זו ראיינה מנהיגים רבים ברחבי העולם, בהם בוריס ג'ונסון ואנגלה מרקל".
לסיום נכתב: "בין הישגיה העיתונאיים עשרות סיפורים בלעדיים, בהם הראיון המדובר עם נוכל הטינדר סיימון לבייב, תחקיר הבשר המזוהם שהוביל לשינוי מדיניות הפיקוח על הבשר בישראל, תחקיר הרופאים המתחזים וגם ראיונות עם כוכבים הוליוודיים, כמו מריל סטריפ, וודי אלן, הלן מירן, אדם מקיי, מארק רפאלו, בן סטילר ועוד. מיכאלי פעילה חברתית בנושא אלימות נגד נשים. ב-2019, לאחר רצח מיכל סלה ז"ל ע"י בעלה, חשפה מיכאלי שגם היא הייתה קורבן לאלימות של בן זוגה לשעבר".
בעקבות הפוסט שבו דיברה בגילוי לב על התקופה הקשה שעברה, עלה לדיון ברשתות החברתיות ובתקשורת נושא סימני האזהרה בזוגיות אלימה, נושא הדגל אותו היא מקדמת. מירי מיכאלי מעבירה הרצאות בנושאי תקשורת, אקטואליה ואלימות במשפחה, ומנחה כנסים, אירועים וערבי גאלה, בעברית ובאנגלית, לארגונים וחברות ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מירי מיכאלי
    יהודית 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    דרך צלחה
    סגור
  • 3.
    הסוד של מירי .......
    גדליה 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אני עדיין מחפש את הסוד של מירי . יש לאתר נטיה קשה לתקוע נוד ולברח . איזה סוד שמור היא גילתה ? ושאיש אינו יודע על המתחרים .....
    סגור
  • 2.
    שלשיית מעצבנים
    דני 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ברוך שפטרנו...במיוחד מהזקן ההזוי של צביקה
    סגור
  • 1.
    חבל
    dd 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שעוזבת מגישה טובה וערכית!
    סגור