טלוויזיה

אבישי בן חיים קורא לחרדים להוביל בעצמם חקיקה נגד שתייה מתוקה

פרשן החרדים התמוגג על ההחלטה של סמוטריץ' לבטל את המס על השתייה המתוקה וכלים חד פעמיים ועם זאת קרא לחקיקה חדשה של הציבור החרדי עצמו
מערכת ice | 
אבישי בן חיים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
פרשן החרדים של חדשות 13, התראיין בעקבות ביטול המס על השתייה מתוקה והייתה לו יוזמה מעניינת בנושא: "אני חושב שצריך לברך על ביטול גזרת המס על השתייה המתוקה ולחוקק את החוק הזה מחדש. אי אפשר היה לעשות את זה ככה. כמו שזה נעשה בצורה ההיא, זה היה פשוט נורא.
הוא המשיך: "אני יודע מה היו התחושות בציבור החרדי. לתוך כל התחושה של המצור ואמירות מאוד קשות נגד הציבור החרדי והרדיפה נגד הציבור החרדי, התווסף הדבר הזה. כאילו אתה אומר 'גם את השתייה המתוקה, שיש לנו פעם בשבוע בשבת עם הילדים – גם את זה אתם לוקחים לנו?'. ולכן זה נתפס בתור משהו שחייבים להעיף אותו מהחיים ולכן בחגיגות של ש"ס, המנחה, כשהוא קיבל את דרעי, הבטיח בקול גדול ואמר 'בשבת נחגוג בקידוש עם שתייה מתוקה בכלים חד פעמיים'. אני נורא אהבתי את זה, כי היה בזה משהו חזק".
בשלב זה, הילה קורח, שלומדת רפואה בימים אלו והייתה עדה להמון קורבנות של הסוכרת בבתי החולים, שאלה את בן חיים: "מה יש לאהוב, אבישי? רעל". פרשן החרדים ענה לה: "אני אסביר למה. צריך להבין את התחושות של האנשים, כמה הן היו קשות. אבל עכשיו, אחרי שהדבר הזה עבר ובוטל – החרדים עצמם צריך להוביל את הדבר הזה, לא כי מישהו מחנך אותם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה