טלוויזיה

רותם סלע חשפה את נינג'ה ישראל? התוכנית האהובה חוזרת

הפורמט האהוב בקשת 12 מתחיל להראות סימני חזרה לפריים טיים. בקשת עדיין לא הודיעו על תאריך השקה אבל נראה שזה קרוב מתמיד
מערכת ice |  1
נינגה ישראל (צילום יחצ קשת 12)
נינג'ה ישראל כבר מזמן הפכה לאחת מתכניות הפריים טיים הפופולריות ביותר בישראל. בזמן שערוצי הטלוויזיה חוזרים לשגרת החורף שלהם אחרי החגים והמונדיאל שדחה עוד קצת את השידורים שמתוכננים לעונה, פורמט הריאליטי ספורט מראה סימנים ראשונים של הכנות לקראת השקה.
רותם סלע העלתה היום סטורי מרמז על צילומים בנמל חיפה, ואכן, ברגעים אלו מצטלם בנמל חיפה הפרומו לעונה החדשה של נינג'ה ישראל שתעלה בקרוב בקשת 12. בפרומו מככבים אסי ורותם ויתבלט בו החידוש המשמעותי של העונה החדשה - עונת הדו קרב.
על פי הודעת ההפקה שנמסרה עם תחילת הצילומים, בעונה החדשה, שצפוי חידוש על המסך - דו קרב. בשונה מהתחרות האינדיבידואלית שהייתה נהוגה עד היום, במסגרתה כל משתתף מקבל זרקור על ביצועיו לאורך המסלול, כעת, בהפקה ישלבו שני מסלולים עליהם יתחרו במקביל שני משתתפים. 
הגרסה החדשה מדברת על קרב ראש בראש בין שני מתחברים שיעלו על שני מסלולים מקבילים, כאשר המפסיד מבניהם יסיים את דרכו בעונה באופן אוטומטי. צילומי העונה החדשה של התכנית נערכו באוגוסט האחרון בזירה המסורתית בנמל חיפה ולמי ששואל, הדו קרב בין המשתתפים נקבע באמצעות הגרלה שתיערך בפיקוח משפטי למניעת תלונות כאלה ואחרות על שיבוצים. 
בחודשים האחרונים העונה היתה בשלבי עריכה שונים, כאשר יהיא מיועדת לשידורי חורף. ואכן בקשת 12 כבר התחילו לשחרר את תוכניות החורף שלהם כאשר השיקו לאחרונה את הזמר במסכה. כעת נשאר להמתין ולראות מי אכן תעלה העונה החמישית של נינג'ה בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק שירדן ג'רבי לא תחזור לעוד עונה. היתה גרועה
    ספיר 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט משעממת
    סגור