רייטינג

נינג'ה ישראל התפוצצה, האם עקפה את רוקדים? רייטינג שבועי

נינג'ה ישראל לא היתה הקלף הכי חזק של קשת 12 בתקופה אחרונה, אבל הנתונים המדהימים שהביאה בגמר היו חסרי תקדים. איזה תוכנית היו הכי נצפות השבוע?
מערכת ice | 
הפיינליסטים של נינג'ה ישראל (צילום עודד קרני)

חמשת המשדרים הנצפים ביותר השבוע היו של קשת 12, למרות ערב אחד השבוע שהיה בו קרב צמוד על הפריים טיים והוכרע לטובת קשת 12. רשת נשארת עם נתונים נמוכים מאחור, והשבוע, החמישייה הפותחת רשמה נתונים כל כך טובים שאפילו ארץ נהדרת נשארה מאחור.

קשת סוגרת עוד שבוע מוצלח מאוד עם גמר מפואר לנינג'ה ישראל שהגיעה להישג מדהים - נינג'ה ישראלי ראשון ומקום ראשון ומרשים מאוד בטבלה. 759 אלף איש צפו במשדר הגמר של נינג'ה שחשף את זוכה העונה והנינג'ה השיראלי הראשון יובל שמלא. בגזרת הרייטינג מדובר ב-26.10%, נתונים שלא ראינו הרבה זמן בפריים טיים.
 


רשת לא משתלבת השבוע בטבלה, די בנוהל, ובקשת 12, הכוכבת האמיתית של התקופה - רוקדים עם כוכבים רושמת שני מקומות גבוהים, שרק אירוע הגמר של נינג'ה הצליח לעקוף. פרק ההדחה ששודר ביום ראשון וגזר את רשימת הנבחרת של שלב השידורים החיים, השיג 528 אלף צופים ו-22% ברייטינג.

ספיישל המנטורים של רוקדים עם כוכבים ששוד ביום שלישי השבוע, לא נשאר הרבה מאחור והצליח להגיע למקום השלישי והמכובד עם 524 אלף צופים ונתון רייטינג של 21%, בכך נגמרו ההופעות של רוקדים השבוע.
חדשות 12 מגיעה לשני המקומות האחרונים בחמישייה הפותחת של השבוע עם מהדורת השבת, שנראה שזכתה לצפיות לקראת אירוע גמר הנינג'ה. במהדורה צפו בסופ"ש שעבר 514 איש והיא רשמה נתון של 18.8% ברייטינג.
ביום חמישי רשמה המהדורה המרכזית בהגשת יונית לוי נתון של 493 אלף צופים ו-17.4%, נכנסה לטבלה והותירה אפילו את ארץ נהדרת מאחור (עם 466 אלף צופים ורייטינג של 19.2%). 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה