טלוויזיה

פיצוץ במשפחת קשתי: כוכבת הישרדות מותקפת "אנחנו לא בקשר"

ספיר קשתי לא זוכה לגב מהמשפחה והבני דודים שלה שהיו כוכבי ריאליטי בעצמם: "אי אפשר להתנער משם המשפחה ואז לרכב עליו"
מערכת ice | 
ספיר קשתי (צילום מסך רשת 13)
השורדת החדשה של 'הישרדות הפיליפנים' ברשת 13, ספיר קשתי, היא גם נצר למשפחת הריאליטי ששטפה את המסך בשנים האחרונות, כאשר היא בת דודה של פרסיליה קשתי שהתפרסמה בזמן ריצוי עונש המאסר שלה בכלא נווה תרצה לאחר שדרסה למוות קשיש, וכן בת דודתם של יוצאי הראליטי טום קשתי ואלימלך קשתי משתתפי "גולסטאר", "המירוץ למיליון" ו"האח הגדול"
מה שהצליח לגרום לסכסוך במשפחה, היה שבפרק הראשון לעונה החדשה ששודר רק בשבת האחרונה התנערה ספיר קשתי מבני משפחתה לאור הכותרות השליליות ואף הפליליות בהן כיכבו.

לאחר דבריה, טום קשתי הגיב בחריפות: "קודם כל אני מאחל לה בהצלחה מקווה שתייצג את השם קשתי בכבוד. לצערי השם קשתי הוצג בשנים האחרונות במובן השלילי אז מאוד קל  להתנער מהשם משפחה, אבל להתנער מהשם ומצד שני לרכב עליו זה לא הולך יחד. היא צריכה להתגאות עם המשפחה שגדלה. היא תמיד הייתה חברה טובה וקרובה לליבי ובשנים האחרונות התרחקנו מסיבות משפחתיות. שם המשפחה זה חלק ממנה, אבא שלה היה שותף של אבא שלי כל חייו מעולם לא עשינו לה שום דבר רע, חבל שהיא מתנערת". 
אבל הוא לא לבד, גם פרסיליה קשתי התייחסה לבת דודתה ספיר ואמרה בצורה ברורה: "ספיר היא אכן בת דודה שלי אנחנו לגמרי לא בקשר מזה שני,ם אך לא מהסיבות שהיא אומרת, זה בהחלט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה