טלוויזיה

הסודות של 'הישרדות' נחשפים: מה גורם למתמודדים להתעצבן?

כדי להגביר את הכעסים במועצות השבט וכדומה, מסתבר שהם היו מגיעים לטסטות הרבה זמן לפני, דבר שהיה גורם לכעס רב וההמתנה יצרה תסכול שהתבטא גם במועצה. אגב, מתמודדים מספרים כי הצליחו לתאם מהלכים ללא מצלמות. וזה לא הכל
מערכת ice | 
הישרדות (צילום יחצ)
מה אתם באמת יודעים על 'הישרדות' של קשת 13? כנראה שלא באמת הרבה. כתב הטלוויזיה של YNET חשף היום (שבת) את כל הנתונים מאחורי הקלעים של התכנית שהביאה לערוץ את הרייטינג הכי גבוה במשך לא מעט שנים. יש כמה הפתעות שכדאי לשים אליהן לב.
האם המשתתפים מקבלים כסף? מתברר כי השכר נע בין כמה אלפים בודדים לכל התקופה, אך הסכום משתנים בהתאם למתמודד וכמה הוא מפורסם, כאשר יש כאלו שמקבלים עשרות אלפי שקלים, זה תלוי במשא ומתן מול ההפקה.

השורדים טסים מישראל ולכל אחד מהם צמוד אחד מאנשי ההפקה שמפקח עליו מרגע הגעתו, כאשר נאסר עליו ליצור קשר או לצאת מהבקתה, בעונה הזו בפיליפינים הבידוד נמשך 5-6 ימים בסך הכל. בסך הכל יש כ-200 אנשים צוות ישראלים ועוד כ-100 מקומיים. ישנם כ-15 צלמים ובין 3-4 מצלמות שממוקדות בשבטים. יש יותר מ-100 שעות צילום.
כדי להגביר את הכעסים במועצות השבט וכדומה, מסתבר שהם היו מגיעים לטסטות הרבה זמן לפני, דבר שהיה גורם לכעס רב וההמתנה יצרה תסכול שהתבטא גם במועצה. אגב, מתמודדים מספרים כי הצליחו לתאם מהלכים ללא מצלמות.
מה לגבי אסתטיקה והגיינה? הנשים מקבלות תחבושות ופדים, האסתטיקה היא מינמלית כאשר הן מקבלות רק פינצטה. לגבי עשיית צרכים, עושים זאת בין השיחים ומכסים בחול אם מדובר במספר 2, שוטפים בים או באמצעות העלים. גם לא באמת מצחצחים את השיניים ולרוב משפשפים את השיניים בחול
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה