שיווק ופרסום

הכוכבת החדשה של הישרדות כבר קוטפת קמפיין: מי גזרה קופון?

ספיר קשתי כבר הצליחה ליהנות מהחשיפה ועוד בטרם שידור העונה החדשה זכתה בקמפיין חדש ונחשק במיוחד למותג מוצרי השיער האמריקאי הוותיק קורטקס קוסמו ביוטי, שמגיע לראשונה לישראל
מערכת ice |  2
השורדים יוצאים מהשלטים (צילום רפי דלויה)
לאחר שהבוקר (יום חמישי) עלו לאוויר שלטי החוצות בהם מוצגים לראשונה השורדים החדשים בעונה החדשה של 'הישרדות', לקראת עליית העונה החדשה שעתידה לעלות ב- 17/12, נודע כי כבר יש מי שקוצרת את הפירות על הפרסום וזו ספיר קשתי.
מדובר בנצר למשפחת קשתי המוכרת, שאוהבת לככב בריאליטי, שכבר כוללת את הכוכב הגדול טום קשתי שהשתתף ב"מירוץ למיליון" וזכור מ"גולסטאר", ואחיו אלימלך קשתי שנכנס לרגע ל"האח הגדול". אל המשפחה גם קשורה פריסיליה קשתי שנכנסה לכלא בעקבות הריגה של אדם עם רכבה תוך שהיא ממשיכה לתפעל חשבון אינסטגרם פורה.

ספיר מבחינתה, עוד לפני שתככב בריאליטי של רשת 13 שצולם הפעם בפיליפינים, חתמה בימים האחרונים על קמפיין חדש ונחשק במיוחד למותג מוצרי השיער האמריקאי הוותיק קורטקס קוסמו ביוטי, שמגיע לראשונה לישראל.
קשתי הצעירה נבחרה לשמש הפרזנטורית הראשונה של המותג כאן בארץ ובכך היא מצטרפת לשורדת אחרת, מאיה קיי, שכבר עובדת לא מעט בתעשיית הדוגמנות וקוטפת קמפיינים למחייתה, כולל כמה לוהטים במיוחד לצד ג'וזי זירה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נחרים כל מה שמשפחת העבריינים הזו תהיה קשורה אליו. (ל"ת)
    שרופים מראש 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בושה
    אלי 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסליה קשתי הרגה בן אדם בתאונת דרכים ישבה בכלא.מה אתם מתפלאים שדרעי בכנסת.אתם בושה.נותנים לעבריים במה75?
    סגור