טלוויזיה

רינה מצליח זוכה למסיבת פרידה מחדשות 12: מי לא מוזמן?

העיתונאית, עם 40 שנות ניסיון בתקשורת, שהודיעה בחודש שעבר במכתב לעובדי המערכת כי החליטה לסיים את דרכה, אותה החלה ב-1993 עם עליית הערוץ לאוויר, תזכה לאירוע פרידה במסיבה נוצצת עם עלות כניסה של 150 שקל. אבל יש מי שאסור להם להיכנס
מערכת ice |  5
רינה מצליח (צילום מסך קשת 12)
לפני כחודש התבשרנו על סופו של עידן בתקשורת, כאשר אחת העיתונאית הוותיקות והמוערכות בישראל, רינה מצליח, הודיעה כי היא פורשת מהמקצוע בתום 40 שנות עבודה ובדגש על מערכת חדשות 12, שם היא פורשת אחרי 29 שנה, כשהייתה בין הראשונות במערכת.
כזכור, מצליח סיימה את דרכה בתכנית "פגוש את העיתונות" לאחר ירידה חדה ברייטינג של התכנית, ומול זה עלייתה של המתחרה "המטה" של אילה חסון. עמית סגל ובן כספית החליפו אותה ברצועה והרייטינג באמת עלה למעל 9%.
 
עתה, מתברר שמערכת חדשות 12 מכינה לה מסיבת פרידה נוצצת כראוי למעמדה של מצליח שתערך ביום חמישי ה-15.12 בשעה 20:30 במי און דה מייק בנמל תל אביב כשעלות הכניסה עומדת על 150 שקל בלבד. אבל גברים לא יכולים להכנס, שכן האירוע הוא לנשים בלבד.
 
כזכור מצליח כתבה במכתב הפרידה שלה: "אני בטוחה שכמה מכם שואלים את עצמם עכשיו על מה היא מדברת? מי מפריע לנו לומר את דעתנו? הפגיעה בחופש העיתונות לא ישירה, אבל העצמת התחרות גורמת לא פעם לעגל פינות, להגמיש עקרונות מקצועיים, לא לדייק בכללי האתיקה, לפחד משיימינג ברשתות, לפחד מפגיעה במקורות כל זה מחלישים את עצמאות העיתונאי. אני מאמינה שכל עיתונאי צריך להצמיח לעצמו עמוד שדרה, כי רק זה יבטיח לו הצלחה לאורך זמן. אני רוצה לאחל לכם, לכל אחד ואחת באופן אישי, הצלחה ומימוש עצמי. אני רוצה לאחל המשך הצלחה לחברה. אני אוהבת אתכם. תמיד תישארו האופציה המועדפת עליי בשלט. עוד תפגשו אותי בימים הקרובים בחדרי עריכה, יש לי עוד כמה מחויבות לאולפ״ש".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כניסה למסיבה 150 שקל? (ל"ת)
    יצחק 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    רק לנשים?
    מרק 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    צבועים שכמוכם. מתנפלים על החרדים בגלל ההפרדה בין גברים לנשים ונוהגים כך בעצמכם. טפו עליכם.
    סגור
  • 2.
    מיותרת לחלוטין
    בני 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אישה דוחה ושנואה. שלא ניזכה לראות אותה יותר.
    סגור
  • רינה
    נועה 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אישה אמיצה מיוחדת ישרה וחכמה לעומת סגל הנחש עם עיניים המתרוצצות לא רגוע לא נותן לכספית לדבר
    סגור
  • 1.
    מיותרת לחלוטין
    בני 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אישה דוחה ושנואה. שלא ניזכה לראות אותה יותר.
    סגור