טלוויזיה

רשת 13 בצעד חריג: זה הקטע שהושמט לפני השידור

תוכנית התחקירים החדשה שהושקה בשבוע שעבר ברשת 13 בנתוני צפייה מוצלחים, עברה, כך מסתבר, דרמה בחדר העריכה רגע לפני השידור. איזה קטע לא רצו שתראו?
מערכת ice | 
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
בתחקיר הפדופילים שפתח את תוכניתה החדשה של כהן-סבן, "זמן אמת", נאלצו להשמיט קטע וידאו מרכזי רגע לפני השידור, בו נראה פוליטיקאי מוכר מתייחס למחדלים בזמן אמת.
לפי פרסום של וואלה! ברז'ה, גדעון סער, שעמד במרכז אותו קטע, תועד כשר משפטים כשהוא קורא לבדיקת הפרשה מבעד לקריאות התנגדות. הקטע אף שודר בחלקו במסגרת הפרומואים שקדמו לשידורי התחקיר ברשת 13,  מה שככל הנראה הביא את הבקשה לגניזת החומרים.
מי שלפי הפרסום עומד מאחורי הבקשה להשמיט את הקטע החשוב הם גורמים בכירי ברשימת המחנה הממלכתי אליה משתייך סער. השינוי עצמו בוצע שעות ספורות לפני שידור התחקיר, ולפי הדיווח, גם ללא אישורה של מובילת התוכנית - כהן סבן.
התוכנית שהושקה ברשת 13 ביום רביעי האחרון החזירה את המגישה למסך בערוץ אחרי שלפני מספר חודשים הפסיקה להגיש את תוכנית הדגל שלה, שיצרה לפני כמעט עשור,"הכל כלול".
בעקבות תחקיר הפדופילים בו נחשף קשר שתיקה בין הרשויות חטפה כהן סבן מהעיתואני חיים לוינסון, שכתב בציוץ בטוויטר, "דעה: הסרט של סיון כהן הוא פח אשפה ששום גוף עיתונאי אחראי לא יעמוד מאחוריו". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה