טלוויזיה

סמיון מחלק 10 אלף שקל: זה מה שתצטרכו לעשות

אושיית הרשת ונמחה הטלוויזיה הזדעזע מהתחקיר של סיון כהן והציע פרס כספי עבור תיעוד של התכתבות מינית של בכירים עם קטינים
מערכת ice | 
סמיון גרפמן (צילום מתוך הפייסבוק)
אושיית הרשת והטלוויזיה, סמיון גרפמן, מחלק כספים. הסיידקיק של גיא לרר ב"הצינור" צפה אמש (שלישי) בפרק הבכורה של תכנית תחקירים החדשה של קשת 12 - "רגע האמת", בהנחייתה של סיון כהן-סבן, בה נחשפו עדויות על התכתבות של בכירי ישראל מענפים שונים עם קטינים. גרפמן לא נשאר אדיש לממצאים והציע פרס כספי נדיב למי שיספק לו תיועד של התכתבות פסולה בין בכירי ישראל לקטינים.
כך כתב סמיון בחשבון הטוויטר שלו: "אני לא רואה ברירה אחרת, אני סמיון גרפמן אשלם 10,000 ₪ לכל מי שיכול להביא לי תיעוד התכתבות מינית של חברי הכנסת או בכירים אחרים עם קטינים! כמובן דיסקרטיות מלאה! לפנות בפרטי עם הודעה '777'".
לא כולם התלהבו מהתחקיר של כהן-סבן, כאשר העיתונאי חיים לוינסון כתב בציוץ שהעלה: "דעה: הסרט של סיון כהן הוא פח אשפה ששום גוף עיתונאי אחראי לא יעמוד מאחוריו". העיתונאית מיהרה להגיב על הציוץ של לוינסון כשרשמה: "הלו חיים, מה נשמע? אם הפרקליטות עצמה מודה (אחרי לא מעט זמן) שבעניין 7 מהגברים היה צריך לנהוג אחרת ולהעמיק בחקירה בזמן אמת וכל מה שראית אתמול נלקח מחדרי החקירות וההאזנות שביצעה המשטרה איך בדיוק הגעת למסקנה הזאת? או שסתם בא לך להטריל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה