ויראלי

סמיון מתפוצץ: "כולנו הולכים לאכול *** ענק"

סגנו הלא רשמי של גיא לרר מעלה הילוך במחאה נגד יוקר המחיה ומזהיר: "אנחנו נראה דברים שלא היו כאן עשרות שנים"
מערכת ice | 
סמיון גרפמן (צילום פייסבוק/ סמיון גרפמן)
שורה של סלבס ואנשי תקשורת כבר החלו להתניע מחאה נגד יצרניות ויבואניות המזון שהודיעו כי ידרשו עליית מחירים בשורה של מוצרי בסיס. 
מגיש הצינור גיא לרר פרסם בפוסט מפורט שצבר תאוצה, את הסכנה באדישות של אזרחי ישראל, והחשיבות שבתודעה הצרכנית. אתמול בערב (רביעי) פרסם סמיון גרפמן, בן טיפוחיו של לרר, סרטון עצבני במיוחד בנושא המחירים.
"לגבי העלייה במחירים של המוצרים הבסיסיים ב-25%, זו רק ההתחלה." אומר סמיון, "ואני לא רוצה להפחיד אתכם, כי מנהיגי המפלגות עושים את זה כבר בצורה נפלאה. אבל אנחנו הולכים להצטרף לעוני עולמי, ובשנה הבאה אתם תראו פה במדינה דברים הזויים. המדינה שלנו הולכת להיכנס למשהו שלא היה עשרות שנים, ובסרטון הבא בפייסבוק אני אנסה להסביר איך כולנו הולכים לאכול ז*ן ענק."

נזכיר כי גל עליות המחירים ממשיך וסוחף עמו עוד ועוד יצרניות ויבואניות. לאחר הדיווח על התייקרויות של מוצרי בסיס כמו חומרי ניקוי, גבינות ודגנים, הצטרפו גם האורז, הסוכר ועוד מוצרי צריכה שנמצאים בכל בית בישראל.
יוזם המחאה גיא לרר שיבח את ההחלטה של כלל הרשתות לסרב להעלאת המחירים, אך הזהיר: "אם כולן יעמדו במילתן - לא יהיו עליות. נקודה. חשוב לחזק את הרשתות שיעמדו בהתחייבותן, זה בטוח. ורצינו להתייעץ אתכם גם איך כדאי לנהוג ברשתות שישברו את השורה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה