טלוויזיה

פאולה רוזנברג מזועזעת: "כבר לא יודעת מה יותר מפחיד"

המגישה לא מקבלת בהבנה כל כך את התוצאות של הבחירות: "אני מאמינה בדמוקרטיה ואני אקבל בשמחה כל מנהיג ימני שהוא מוסרי שאין לו הרשעות בבית המשפט ושלא רוצה לבטל חוקים שמרשיעים מי שמרמה"
מערכת ice |  5
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
אחרי המניפסט שהציגה בפייסבוק שלה שהסביר מדוע לא להצביע למפלגה כמו הציונות הדתית ולהכניסה לממשלה, למרות שבממשלה האחרונה היו מפלגות עם עמדות בעיתיות לא פחות, פאולה רוזנברג מתחילה להתרגל לעובדה שלמחנה הימין יש 65 מנדטים בדרך להרכבת הממשלה.
רוזנברג כתבה: "כמות האנשים ששמעתי אותם הבוקר שוקלים ברצינות למצוא עבודה מחוץ למדינה או לעבור מכאן ורק אחר-כך לחפש עבודה היא עצומה. הרבה אנשים כתבו לי הבוקר שהם מתחילים לברר אופציות עבודה בגרמניה, בהולנד, באנגליה. זה עצוב שהחשש מאנטישמיות כבר פחות מפחיד יחסית למה שקורה פה. כתבו לי את זה אנשים שעושים מילואים ואפילו היו בקבע, אנשים שמחזיקים פה עמותות שמסייעות לנזקקים".

עוד הוסיפה: "הם אומרים שזה בכלל לא קשור למי שיהיה בשלטון, שמאל או ימין, אלא לעובדה שיהיו במרכזי הכוח אנשים שחושבים שצריך לבטל את האפשרות לשפוט מנהיגי ציבור על מרמה והפרת אמונים. כלומר, שהאנשים שישלטו בנו לא חושבים שזה לא בסדר לרמות אותנו. כלומר, אנשים רוצים לעזוב את ישראל כי השחיתות משתלטת והמוסריות מאבדת מערכה. איזה פוליטיקאי שמציע לבטל את האפשרות לשפוט את נבחרי הציבור על עבירות המרמה שלהם היה מקבל כמעט 15 מנדטים במדינה מתוקנת? זה מראה מהי העמדה המוסרית של הציבור".
לסיום כתבה: "זה כבר מזמן לא וויכוח אידיאולוגי בין ימין לשמאל, בין החזרת שטחים כבושים או סיפוחם. זה נראה שארגנטינה, המדינה ממנה באתי, פחות ופחות שונה מאיתנו. אני חוויתי אנטישמיות על בשרי בתור ילדה, ואני חייבת להגיד שאני כבר לא יודעת מה יותר מפחיד אותי. הבהרה בעקבות התגובות: אני מאמינה בדמוקרטיה ואני אקבל בשמחה כל מנהיג ימני שהוא מוסרי שאין לו הרשעות בבית המשפט ושלא רוצה לבטל חוקים שמרשיעים מי שמרמה. יש הרבה כאלו ואני מברכת על כל מנהיג ימני או שמאלני שמאמין בשלטון החוק".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חלולה
    אבימחמאה 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חוץ מגוש בשר אין בך כלום , שמאלנית לא דמוקרטית, תיתבייש חוללה שכמוך
    סגור
  • 4.
    איזו חארטה. עם ליברמן ומפלגתו המושחתת לא הייתה לה בעיה (ל"ת)
    A1 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    צודקת, מוסר חמלה דאגה לזולת-בסיס היהדות -אבד לביבי (ל"ת)
    אמירה 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    לנשום עצוק
    גוועלד 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם באמת אכפת להם שידווחו על ההתפתחויות במשפט, כי כל יום מתגלה (אני אנסה להיות עדין) שעדים מטעם התביעה סותרים את העדות שלהם עם ראיות של ההגנה ובסופו של יום הם יותר טובים מעדי הגנה ונשאל השאלה האם לפרקליטות באמת יש חומר רלוונטי כי זה כבר ביזיון. אבל שום מילה בערוצים 11 12 או 13. למה? אולי הינדוס תודעה? בואי תריצי את הכפפה תבדקי ואז תכתבי מה מצאת, אני אשמח אם מישהו מהערוצים הנ"ל יעשה זאת. בכל מקרה לדעתי תהיה ועדת חקירה כי עכשיו הימין יקבע את סדר היום ופרשיות רבות כמו פגסוס, מעון רה"מ לשעבר בנט, הוצאות ספרים למקרובי בכירים בממשלה, אסדות קידוח ועוד שאני כבר לא זוכר.
    סגור
  • 1.
    כל יום קוראים איזה שטות אחרת של הוגת הדעות הזאת
    מישהו 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מי היא בכלל? עשיתם מנה אייקון.כולה מגישה בטלוויזיה שמחפשת תשומת לב. לא מתאים לך תוצאות הבחירות,לא בא לך בטוב?תעלי על מטוס ועופי מכאן לא נרגיש בחסרונך.
    סגור