טלוויזיה

תומכי טרור? עמית סגל עושה "בדיקת עובדות" ליאיר לפיד

ראש הממשלה יאיר לפיד התחמק משאלת המראיין דני קושמרו האם ח"כ עאידה תומא סלימאן היא תומכת טרור, והשיב שהוא לא קורא לאנשים בשמות. הפרשן עמית סגל רענן את זכרונו שאין לו בעיה לכנות בשמות ח"כים מהימין
מערכת ice | 
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שישה ימים לפני הבחירות, התראיין ראש הממשלה יאיר לפיד לשלושת ערוצי החדשות הגדולים והשתדל להתחמק משאלות קשות. אך עם שאלה אחת של דני קושמרו בחדשות 12 מעט הסתבך, כשנשאל על ח"כ עאידה תומא סלימאן שהביעה תמיכה במחבלי "גוב האריות" שחוסלו בשכם.
כזכור, ח"כ סלימאן פרסמה פוסט תמיכה בטרוריסטים שחוסלו ע"י כוחות הביטחון, מה שעורר זעם רב בישראל. המראיין דני קושמרו שאל את רה"מ לפיד האם ח"כ סלימאן היא "תומכת טרור". בתגובה לפיד ניסה להתחמק והשיב: "אני לא רוצה להיכנס... אני לא קורא לאנשים בשמות". למה? שאל קושמרו, ולפיד השיב: "כי אני לא קורא לאנשים בשמות, כי בעיני זה שיח לא ראוי. מגנה בכל תוקף את האמירה הנוראה הזאת".

הפרשן עמית סגל לא אהב את ההתחמקות הזו ואמר במהדורה: "לא לקרוא בשמות זה כנראה מנהג די חדש של לפיד, כי בשורת הזדמנויות בשנתיים האחרונות לפיד כינה גם את סמוטריץ' וגם את בן גביר, גם בפוסט, גם מעל דוכן הכנסת וגם בראיונות".

קודם לכן כתב עמית סגל בחשבון הטוויטר שלו: "באיזה יקום חברים ציוניים בקבינט שולחים חיילים לקרב, ואז מוכנים לשתף פעולה עם מי שתומכים בכלל במחבלים שיורים עליהם? פשוט מטורף".
בפוסט שפרסמה בדף הפייסבוק הרשמי שלה לצד תמונות מהלוויות המחבלים בשכם, כתבה תומא-סלימאן: "שכם נפרדה היום מהשהידים שלנו. העם הפלסטיני שלנו נפרד מהשהידים שלו. ככל שהכיבוש מגביר את פשעיו ההתנגדות עולה. זה שיעור חשוב בהיסטוריה האנושית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה