טלוויזיה

כוכבת חתונה ממבט ראשון בחשיפה כואבת: "זמנים לא קלים"

שנה אחרי שנפגשו מתחת לחופה, מאי שכטר ומשה יחזקאל ציינו אמש יום נישואין, ולמרות התאריך המשמח, שיתפה הכלה את שעובר עליה בימים אלה, "זוגיות היא דבר מורכב"
מערכת ice |  1
חתונה ממבט ראשון (צילום לירון סער)
אחד הזוגות המבטיחים ביותר שיצאו מהעונה האחרונה של חתונה ממבט ראשון, חגגו אתמול (רביעי) את יום הנישואין הראשון שלהם, או לייתר דיוק - היום בו נפגשו לראשונה. מאי שכטר ומשה יחזקאל היו הזוג השני בעונה האחרונה שנפגש מתחת לחופה, והספיקו להצהיר כי מבחינתם הם נשואים לכל דבר, גם ללא טקס חתונה נוסף מחוץ לתוכנית. 
כעת, כאמור, מציינים השניים שנה להיכרות ולנישואיהם, לרגל המאורע שיתפה הקדישה שכטר מספר שיתופים באינסטגרם. שכטר שחשפה בחודשים האחרונים את ההתמודדות של אחיה היחיד עם מחלת הסרטן, תיעדה מביקור בבית החולים וכתבה, "זמנים לא קלים עוברים עלי ועל המשפחה שלי. לצערי במיוחד בחגים, וכן גם ביום נישואים שלנו. ואני מודה לאל יום יום שמשה שהוא חלק ממנה כי זה פשוט לא היה עובר אותו הדבר בלעדיך".
"עברה שנה! שנה מאז שנפגשנו לראשונה, שנה מאז שהקראנו נדרים כשני אנשים זרים. בשנה הזאת למדתי אותך ואיתך, למדתי מה זו אהבה בעוצמות שלא חשבתי שקיימות או לפחות לא בכזה פורמט.
"לכל הטועים שלומדים מכמה תמונות יפות באינסטגרם, יש משפט מדהים שאומר: 'וכל השנה שעברנו כמה בדרך אספנו תראה הפכנו להיות גדולים היו מלחמות וניצחנו כמה רחוק שהגענו הפכנו להיות שלמים'
"זוגיות היא דבר מורכב. זו עבודה. היא צבועה בוורוד, שחור, לבן ומליון גוונים של אפור. שהיא עם האדם הנכון, היא שווה הכל, כל יום. זה לא יהיה מושלם, אבל זה לגמרי שלם! יום נישואין שמח אהבת חיי, מאמי בתיבה שלי, אבא של השועל הכי מתוק בעולם
"אני מודה עליך ועל האור והצבע שאתה מכניס לחיינו תודה על הרצון הכי גדול להיות ביחד, שבזכותו אנו נוכחים בחוויות מדהימות, מאתגרות ומרגשות. לחיי עוד המון שנים ביחד, יד ביד, אחד לצד השני/ לחיי למידה, צמיחה, גדילה, מחילה, הכלה, שינוי, פרגון ותמיכה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אושר
    מזל 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בריאות אושר וכייף עם ילדים עד 120 שנה זוג יפה וחמוד מאוד
    סגור