טלוויזיה

כוכבת האח הגדול מתקפלת: "מבחינתי היא ה-דיירת של האח"

בר כהן הסבירה האם היא בעד או נגד נופר מור: "אם כתבתי איזה פוסט בלי הרבה מחשבה לפני שנים, אז כתבתי, לא ראיתי או זוכרת את הפוסט, אבל נראה לי שהשפה הייתה בדיוק השפה שאתם מכירים כאשר אני באש"
מערכת ice |  6
בר כהן (צילום מסך רשת 13)
בסשן שאלות ותשובות שערכה בעמוד האינסטגרם שלה, אחת הדיירות הבולטות של העונה החולפת בבית האח הגדול, בר כהן, שגם סיימה במקום השני ויצאה אל זרועותיו של בנק הזוג מהתכנית שחיכה גם בחוץ אליאב טעטי, התייחסה לסוגיית נופר מור - האם אוהבת את אקסית האח הגדול או שלא.
כהן השיבה על כך: "נופר, נופר, נופר, תגידו בהתחלה לפני שאליאב יצא והייתי בת 16 גמורה מקנאה אליו שאפילו אני לא הכרתי את עצמי ולא הסתכלתן ואמרתם אנחנו אוהבים אותה, אבל מה עובר עליה? כי אמא שלי כן. אז אותו דבר - אין עדינה ממני, אבל גם אין אימפולסיבית ממני".
עוד הוסיפה: "נופר תמיד הייתה עבורי ה-דיירת של האח הגדול, נופר, עינב, שני גולדשטיין, לעד יהיו בעיניי דיירות שהיו סופר מודעות לעצמן, אבל אמרו כל שעל ליבן לטוב ולרע ולנורא. ואם כתבתי איזה פוסט בלי הרבה מחשבה לפני שנים, אז כתבתי, לא ראיתי או זוכרת את הפוסט, אבל נראה לי שהשפה הייתה בדיוק השפה שאתם מכירים כאשר אני באש".
לסיום הסבירה: "יכול להיות שהתבאסתי עליה רגע, מה זה אומר? שאני לא אוהבת אותה? אני שרופה עליה ואני יודעת שבתוך תוכה גם היא התחברה אליי בהמון רגעים באח ואולי מבינה אותי יותר מרובכם. קיצר, לכו תגידו לה שאני מציעה לה חברות".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מתיפיפת מצתדקת
    אילת 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא השתנת מאז גיל 16 רעה וקנאית בטבע שלך וממש לא דומה לנופר …. את כתבת הרבה פוסטים וטוקבקים נגדה וזה מכוער וחברה היא לא תהיה ..
    סגור
  • 5.
    עלובה עם התנהגות והתבטאות מחפירה
    טל 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די תפסיקו לסקר אותה לא דוגמא לכלום
    סגור
  • 4.
    טפשה
    טפשה 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ומה את מלמדת את הילד שלך, שצריך להתפרץ ככה בכל רגע שהוא עצבני, אני מקווה שאת מלמדת אותו להתנהג בצורה רגועה ושקולה ולא להיות אימפולסיבי. הרי ההתנהגות שלך היא שלילית ואני מקווה מאוד שאחרי שיצאת ואת מביטה מהצד איך התנהגת את מבינה שזה לא בסדר.
    סגור
  • 3.
    ברברית
    אני 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עדינה את לא! כמעט קרעת לאליאב את הגופיה מקינאה...
    סגור
  • 2.
    ברברע לקקנית תחת שקרנית (ל"ת)
    אתי אלחדד 10/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    אין ״עדינה״ לקקנית וצבועה ממך (ל"ת)
    אני 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור